Komenda Powiatowa Policji w Nysie

Ogłoszenie o naborze nr 63342ARCHIWALNE z dnia 19.05.2020 r.

  • Oferty do
    7

    czerwca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

archiwista

w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i do spraw Prezydialnych



Miejsce wykonywania pracy:

Nysa

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Nysie
ul. Armii Krajowej 11
48-300 Nysa

WARUNKI PRACY

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - praca wymaga wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt, - kontakt z kurzem, - praca przy monitorze ekranowym, - budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak wind i podjazdów, podjazd tylko na zewnątrz budynku).

ZAKRES ZADAŃ

  • gromadzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej przekazywanej przez komórki organizacyjne Komendy, prowadzenie rejestru spisów zdawczo-odbiorczych,
  • sporządzanie protokołów brakowania "B", prowadzenie rejestru oraz spisu spraw dla protokołów brakowania kat. "B" i rejestru dla kat. "BC", kontrola zgodności haseł umieszczonych na protokołach brakowania kat. "BC" z wytworzoną dokumentacją,
  • kontrola dokumentacji kategorii "BC" podlegającej wybrakowaniu zgromadzonej w KPP w Nysie i jednostkach podległych,
  • udostępnianie materiałów ze składnicy akt oraz prowadzenie ewidencji akt udostępnionych,
  • porządkowanie, zabezpieczanie i konserwacja zasobu archiwalnego celem właściwego przechowywania w składnicy akt,
  • coroczne sporządzanie sprawozdania ze stanu posiadanego zasobu archiwalnego,
  • przekazywanie materiałów do IPN-u w celach historycznych,
  • pełnienie funkcji inspektora ochrony danych w KPP w Nysie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w pracy w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera,
  • znajomość przepisów Zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia 11.09.2008r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz.Urz.KGP z 2008 r. nr 16 z późn. zm.),
  • znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. nr 14 poz. 67 z późn. zm.).
  • znajomość przepisów Zarządzenia nr 26 KGP z dnia 19.02.2018r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji (Dz.Urz. KGP z 2018 r. poz. 34),
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych, w tym m.in. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych, Ustawa z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w zw. z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości, Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/680 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez właściwe organy do celów zapobiegania przestępczości, prowadzenia postępowań przygotowawczych, wykrywania i ścigania czynów zabronionych i wykonywania kar, w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylająca decyzję ramową Rady 2008/977/WSiSW
  • znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 9 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji publicznej na stanowisku o podobnym charakterze
  • kurs archiwisty,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu archiwisty,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.06.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Nysie
    ul. Armii Krajowej 11
    48-300 Nysa

    z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia nr 1/2020" i z adresem nadawcy na kopercie.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Nysie, ul. Armii Krajowej 11, 48-300 Nysa.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Armii Krajowej 11, 48-300 Nysa, e-mail: iod.ny@op.policja.gov.pl, tel. 47/8635 218. Dane inspektora ochrony danych dostępne są na stronie BIP KPP w Nysie.
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna, a w przypadku dużej ilości ofert: test wiedzy lub umiejętności. Złożone oferty nie podlegają zwrotowi, zostaną komisyjnie zniszczone.
Z uwagi na sytuację epidemiczną dotyczącą rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-Co V-2 wywołującego chorobę COVID-19, mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo kandydatów do pracy oraz pracowników urzędu dopuszcza się możliwość przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej w formie telekonferencji.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie i szczegółach kolejnego etapu (testu wiedzy i/lub rozmowy wstępnej) mailowo i telefonicznie.

Proponowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie wg mnożnika 1,4153 kwoty bazowej dla członków korpusu służby cywilnej co stanowi wynagrodzenie zasadnicze 2.875,83 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat .
Dodatkowe informacje: (77) 40-90-918.
Komenda Powiatowa Policji w Nysie nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz nabory.kprm.gov.pl oraz bip.nysa.kpp.policja.gov.pl.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4575

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Nysie

Udostępnił: Joanna Wrzosek

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 19.05.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×