Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdwinie

Ogłoszenie o naborze nr 63343ARCHIWALNE z dnia 18.05.2020 r.

  • Oferty do
    28

    maja

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: finansowych

sekcja ds. finansowych



Miejsce wykonywania pracy:

Świdwin

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa PSP w Świdwinie
ul. Armii Krajowej 23
78-300 Świdwin

WARUNKI PRACY

- praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30, - praca w siedzibie jednostki, - większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, - wyjazdy służbowe i szkolenia, - pracownik kontaktuje się z ZUS i Urzędem Skarbowym oraz innymi podmiotami zewnętrznymi, - narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne biurowo-administracyjne, - miejsce pracy na pierwszej kondygnacji budynku, - występują bariery architektoniczne: brak podjazdów do budynku, brak windy, brak - dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie płac, w tym: sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym, prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych,
  • prowadzenie spraw finansowych komendy w zakresie rozliczeń finansowych, a w szczególności: rozliczeń potrącanych zaliczeń na poczet podatku do Urzędu Skarbowego, rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do ZUS oraz Fundusz Pracy,
  • sporządzanie stosownych deklaracji zgłoszeniowych, zmian, wyrejestrowania pracowników i członków ich rodzin w programie PŁATNIK oraz ich terminowe przekazywanie do ZUS,
  • sporządzanie sprawozdań GUS o zatrudnieniu, wynagrodzeniach, majątku trwałego,
  • prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku jednostki,
  • opracowywanie analiz i informacji statystycznych oraz prowadzenie sprawozdawczości statystycznej,
  • naliczanie i rozliczanie należności rzeczowo-finansowych dla pracowników cywilnych i funkcjonariuszy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy na stanowisku ds. obsługi płac, finansów lu w księgowości.
  • wykształcenie: średnie lub wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości,
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, systemów ubezpieczeń społecznych, służby cywilnej, prawa pracy i ustawy o państwowej straży pożarnej,
  • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  • asertywność, komunikatywność, kultura osobista,
  • dobra organizacja pracy własnej i w zespole, samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.).

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.05.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Armii Krajowej 23
    78-300 Świdwin

    Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem:
    „Oferta pracy w służbie cywilnej– imię i nazwisko”

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

- Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Świdwinie, ul. Armii Krajowej 23, 78-300 Świdwin.

- Specjalistą Ochrony Danych jest p. Mirosław Niezgoda, e-mail: niezgoda-mirek@straz-swidwin.pl

- Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podstawie wymagań określonych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 265).

- Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są komórki realizujące proces naboru w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdwinie.

- Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do innych odbiorców, do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

- Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Świdwinie ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony                  w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, można odebrać w sekretariacie KP PSP w Świdwinie
do 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane zostaną zniszczone komisyjnie.

- Posiada Pan(i) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

- Posiada Pan(i) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pan(i), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

- Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Jest Pan(i) zobowiązany/na do ich podania,
a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wyłączenie z procesu naboru.

- Przetwarzanie podanych przez Pana(ią) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W związku z podjętymi działaniami w celu ograniczenia transmisji koronawirusa
SARS – CoV – 2 wywołującego chorobę COVID – 19, w celu osobistego dostarczenia dokumentów dotyczących naboru do Komendy należy skontaktować się z sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP w Świdwinie, pod numerami telefonu: 94 365 24 81,
94 365 24 82 lub 693 379 980.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – sprawdzian wiedzy,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Informacja o zakwalifikowaniu do dalszych etapów postępowania zostanie przekazana kandydatom telefonicznie przez członka Komisji Rekrutacyjnej wraz ze wskazaniem miejsca
i terminu kolejnego etapu.
Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II i III, oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM i BIP KP PSP Świdwin.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby
z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:
• złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
• spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
• po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.



Liczba odwiedzin: 3174

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdwinie

Udostępnił: Agata Rakowska

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 18.05.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×