Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
Ogłoszenie o naborze nr 40604ARCHIWALNE z dnia 09.01.2019 r.
-
Oferty do
23
stycznia
2019
-
Wymiar etatu
1/2
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych
Sekcja ds. kwatemistrzowsko-technicznych
Brzeg
Komenda Powiatowa PSP w Brzegu
49-300 Brzeg
ul. Saperska 16
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- pełnienie nadzoru nad utrzymaniem w gotowości operacyjno-technicznej pojazdów, sprzętu pływajacego i sprzętu silnikowego PSP
- ogranizowanie, wykonywanie i dokumentowanie wymaganych prac konserwacyjnych, badań technicznych pojazdów i sprzętu będącego na stanie KP PSP Brzeg
- rozlicznie zużycia paliwa przez pojazdy, sprzęt pływający i sprzęt silnikowy
- realizacja zadań w zakresie dodatkowych ubezpieczeń taboru samochodowego
- planowanie i realizacja zakupów w zakresie sprzętu, paliw, części i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy
- realizacja zadań w zakresie wydawania upoważnień do prowadzenia pojazdów służbowych
- prowadzenie ewidencji pojazdów i sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ewidencji nieodpłatnego użyczenia pojazdów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne lub ogólne
- doświadczenie zawodowe: 3 lata prowadzenie spraw technicznych
- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność obsługi komputera, program MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wysoka kultura osobista
- dokładność, skrupulatność, rzetelność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- świadectwa szkolne
- świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenie o odbytym stażu
- referencje odnośnie pracy wykonywanej na podstwaie umowy zlecenia wraz z okresami pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Komendanta Powiatowego PSP w Brzegu
ul. Saperska 16 (p. 203) godz. 7.30-15.00
49-300 Brzeg
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Postępowanie kwalifikacyjne będzie się składało z następujących etapów:
I etap weryfikacja dokumentów
II etap rozmowa kwlifikacyjna
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (I etap- weryfikacja dokumentów) oraz informacja na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne bedą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej komendy oraz na stronie internetowej BIP Komendy Powiatowej PSP w Brzegu do dwóch tygodni od terminu składania ofert.
Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym termnie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kadydata/kandydatki jesli żaden nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu.
Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty osób niezakwalifikowanych, kandydaci mogą odebrać w terminie do 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego lub zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 1200,00 zł. brutto
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 77 424 05 74