Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu

Ogłoszenie o naborze nr 40604ARCHIWALNE z dnia 09.01.2019 r.

  • Oferty do
    23

    stycznia

    2019

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych

Sekcja ds. kwatemistrzowsko-technicznych



Miejsce wykonywania pracy:

Brzeg

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa PSP w Brzegu
49-300 Brzeg
ul. Saperska 16

WARUNKI PRACY

praca siedząca w pozycji wymuszonej przy monitorze ekranowym do 4 godz. dziennie narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax i skaner praca na I piętrze, budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • pełnienie nadzoru nad utrzymaniem w gotowości operacyjno-technicznej pojazdów, sprzętu pływajacego i sprzętu silnikowego PSP
  • ogranizowanie, wykonywanie i dokumentowanie wymaganych prac konserwacyjnych, badań technicznych pojazdów i sprzętu będącego na stanie KP PSP Brzeg
  • rozlicznie zużycia paliwa przez pojazdy, sprzęt pływający i sprzęt silnikowy
  • realizacja zadań w zakresie dodatkowych ubezpieczeń taboru samochodowego
  • planowanie i realizacja zakupów w zakresie sprzętu, paliw, części i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy
  • realizacja zadań w zakresie wydawania upoważnień do prowadzenia pojazdów służbowych
  • prowadzenie ewidencji pojazdów i sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ewidencji nieodpłatnego użyczenia pojazdów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne lub ogólne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata prowadzenie spraw technicznych
  • prawo jazdy kategorii B
  • umiejętność obsługi komputera, program MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wysoka kultura osobista
  • dokładność, skrupulatność, rzetelność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwa szkolne
  • świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenie o odbytym stażu
  • referencje odnośnie pracy wykonywanej na podstwaie umowy zlecenia wraz z okresami pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Sekretariat Komendanta Powiatowego PSP w Brzegu
    ul. Saperska 16 (p. 203) godz. 7.30-15.00
    49-300 Brzeg

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Postępowanie kwalifikacyjne będzie się składało z następujących etapów:

I etap weryfikacja dokumentów

II etap rozmowa kwlifikacyjna

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne (I etap- weryfikacja dokumentów) oraz informacja na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne bedą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej komendy oraz na stronie internetowej BIP Komendy Powiatowej PSP w Brzegu do dwóch tygodni od terminu składania ofert.

Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym termnie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.

Komisja kwalifikacyjna nie dokona wyłonienia kadydata/kandydatki jesli żaden nie spełni warunków zawartych w ogłoszeniu.

Oferty nadane po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

Oferty osób niezakwalifikowanych, kandydaci mogą odebrać w terminie do 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego lub zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 1200,00 zł. brutto
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod nr tel. 77 424 05 74



Liczba odwiedzin: 3024

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu

Udostępnił: Dorota Zakrzewska

Komórka organizacyjna: sekcja ds. organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 09.01.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×