Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 6596ARCHIWALNE z dnia 16.12.2016 r.

  • Oferty do
    30

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Wydziale Kształtowania Ustroju Rolnego w Departamencie Gospodarki Ziemią



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa, - gotowość do krajowych lub zagranicznych wyjazdów służbowych, - zagrożenie korupcją, - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np.: obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - użytkowanie sprzętu biurowego, - praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym, - budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru, - budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie kontroli w Agencji Nieruchomości Rolnych oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski, skargi i interwencje dotyczące działalności Agencji Nieruchomości Rolnych w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania przez Agencję mieniem rolnym Skarbu Państwa,
  • prowadzenie spraw w postępowaniach odwoławczych od decyzji oraz postanowień Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych oraz postępowania o wzruszenie decyzji i postanowień ostatecznych wydanych przez Prezesa Agencji, w celu zapewnienia prawidłowego realizowania przepisów ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
  • prowadzenie spraw dotyczących wyrażania na wniosek Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych zgód na sprzedaż nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania przez Agencję mieniem rolnym Skarbu Państwa,
  • przygotowywanie projektów opinii Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawach nabywania nieruchomości rolnych przez cudzoziemców: opracowywanie projektów postanowień i pism w przedmiotowych sprawach,
  • gromadzenie i przetwarzanie danych dotyczących Agencji Nieruchomości Rolnych i Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz analizowanie okresowych sprawozdań Agencji Nieruchomości Rolnych z realizacji jej zdań statutowych w celu zapewnienia prawidłowego nadzoru nad Agencją Nieruchomości Rolnych,
  • przyjmowanie interesantów w sprawach związanych z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, czy też skargowymi w celu udzielania informacji i wyjaśnień oraz zapewnienia zainteresowanym stronom czynnego udziału w prowadzonych postępowaniach oraz rzetelnego i sprawnego przebiegu toczących się postępowań,
  • rozpatrywanie wniosków, odwołań i skarg w sprawach dotyczących wspólnot gruntowych, opracowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism w przedmiotowych sprawach; udzielanie wyjaśnień i informacji w odpowiedzi na wystąpienia w sprawach dotyczących cywilnoprawnego obrotu nieruchomościami rolnymi oraz dzierżaw w celu uregulowania stanu prawnego mienia wspólnot gruntowych oraz właściwego kształtowania ustroju rolnego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku prawo lub ekonomia,
  • roczny staż pracy w administracji publicznej,
  • znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa,
  • znajomość przepisów dotyczących kształtowania ustroju rolnego oraz gospodarowania mieniem rolnym Skarbu Państwa,
  • znajomość procedur administracyjnych,
  • znajomość procedur kontrolnych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • 6-miesięczne doświadczenie w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu roczny staż pracy w administracji publicznej,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających 6-miesięczne doświadczenie w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.12.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
    lub w MRiRW, pok. 139 (pn.-pt., 8.15-16.15)
    z dopiskiem: „oferta pracy – specjalista w GZ”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.



Liczba odwiedzin: 3513

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Karolina Hilińska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego Wydział Spraw Osobowych

Wprowadzono: 16.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×