Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 6597ARCHIWALNE z dnia 16.12.2016 r.
-
Oferty do
21
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi biurowo - kancelaryjnej
w Zespole Prezydialnym II Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Łódź
II Komisariat Policji
Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
ul. Ciesielska 27
98-308 Łódź
Komenda Miejska Policji
w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rejestrowanie spraw w elektronicznym dzienniku przydziału spraw,
- kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do dekretacji, udzielanie informacji osobom zainteresowanym na temat prowadzonych spraw,
- przygotowywanie spraw zakończonych celem ich archiwizacji,
- zapoznawanie policjantów z bieżącymi dokumentami oraz aktami prawnymi,
- kopertowanie, pakowanie i wysyłanie przesyłek , prowadzenie e - poczty celem prawidłowego obiegu prowadzonej w sprawach dokumentacji procesowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Komunikatywość
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość i umiejętność korzystania z urządzeń teleinformatycznych oraz przepisów prawa regulujących zasady związane z pracą kancelaryjno - biurową
- znajomość przepisów regulujących zasady obiegu dokumentacji w urzędzie
- umiejętność pracy zespołowej, umiejętność szybkiego uczenia się
- dobra organizacja pracy własnej
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji DATY URODZENIA oraz w dniu 03.01.2017 r. od godz. 9:00 do dnia 04.01.2017 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test on - line". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 2115,- zł. brutto + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzeniu Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.