Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 6495ARCHIWALNE z dnia 14.12.2016 r.
-
Oferty do
26
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny Urzędu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Gabinecie Dyrektora Generalnego w Sekretariacie Wiceprezesa ds. Wyrobów Medycznych
Warszawa
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie rejestru i zapewnienie właściwego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Sekretariatu Wiceprezesa ds. Wyrobów Medycznych dostarczonej do Kancelarii Głównej, z Gabinetu Prezesa lub innych komórek organizacyjnych Urzędu, poprzez rozdział zgodnie z dekretacją, nadzorowanej jej obiegu, sprawdzanie poprawności sporządzanych pism przedkładanych do podpisu Prezesa,
- koordynowanie czasu pracy Wiceprezesa Urzędu prowadzenie kalendarza spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, obsługa systemu obiegu dokumentacji oraz poczty elektronicznej, obsługa posiedzeń, spotkań i narad organizowanych przez Wiceprezesa Urzędu, przygotowania zagranicznych i krajowych wyjazdów służbowych Wiceprezesa Urzędu oraz monitorowanie realizacji spraw terminowych i przekazywanie dokumentacji do archiwizacji,
- udzielanie informacji i porad telefonicznie, pocztą elektroniczną oraz przygotowywanie projektów pisemnych odpowiedzi dla producentów, importerów i wszelkich zainteresowanych stron dotyczących ich odpowiedzialności oraz obowiązków wynikających z ustawy o wyrobach medycznych,
- koordynowanie obsługi technicznej i administracyjnej Komisji ds. Wyrobów Medycznych, w tym przyjmowanie wniosków do rozpatrzenia przez Komisję i przekazywanie ich do członków Komisji przed planowanymi posiedzeniami, zapewnienie materiałów do protokołu z posiedzenia oraz rozliczenia finansowego posiedzenia oraz przekazywanie dokumentacji do zamieszczenia na stronach internetowych,
- prowadzenie spisów spraw realizowanych przez Wiceprezesa ds. Wyrobów Medycznych, zgodnie z zasadami określonymi w Instrukcji Kancelaryjnej, postrzeganie obowiązującego obiegu dokumentacji,
- obsługa spotkań i narad (m.in. spotkań kierownictwa, spotkań z gośćmi z kraju i zagranicy) oraz przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji potrzebnych przed spotkaniami organizowanych przez Wiceprezesa ds. Wyrobów Medycznych,
- koordynowanie współpracy Wiceprezesa ds. Wyrobów Medycznych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu wsparcie bieżącej pracy Wiceprezesa ds. Wyrobów oraz przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Departamentów,
- zabezpieczenie w wyposażenie sprzętowe, materiały biurowe, środki spożywcze oraz załatwienie spraw technicznych na potrzeby Sekretariatu i Wiceprezesa ds. Wyrobów Medycznych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe profilowe (magister administracji)
- doświadczenie zawodowe: w obszarze wyrobów medycznych.
- dobra znajomość ustawy o Wyrobach Medycznych oraz znajomość europejskich przepisów dotyczących wyrobów medycznych, znajomość w zakresie stosowania przepisów prawa dotyczącego wyrobów medycznych (krajowego i europejskiego),
- znajomość przepisów regulujących postępowania administracyjne Kodeks postępowania administracyjnego, - biegła znajomość obsługi programów komputerowych Pakietu MF Office, a w szczególności Excel oraz innych urządzeń biurowych,
- umiejętność przestrzegania zasad ochrony informacji, powziętych w związku z wykonywaniem obowiązków służbowych,
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w stresie, asertywność, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, rzetelność, umiejętność ustalania priorytetów, dokładność i systematyczność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość programu Access oraz dedykowanych programów wspomagających pracę sekretariatu,
- znajomość nomenklatury wyrobów medycznych,
- przeszkolenie w zakresie obsługi programu CITS.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenia kandydatki/ kandydata: o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe do pobrania na stronie http://www.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru określonego w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.) do pobrania na stronie http://www.urpl.gov.pl w zakładce praca – druki dla osób ubiegających się o pracę,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wymagane w ogłoszeniu.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa,
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Metody i techniki naboru:
I etap - formalna weryfikacja dokumentów złożonych przez kandydatkę/ kandydata,
II etap - test sprawdzający wiedzę kandydatki/kandydata:
- test jednokrotnego wyboru,
- metoda sprawdzenia znajomości języka obcego (test pisemny sprawdzający znajomość języka angielskiego),
III etap - rozmowa z kandydatką/kandydatem
Dokumenty należy składać lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Aleje Jerozolimskie 181 C, 02-222 Warszawa, z dopiskiem w liście motywacyjnym ” Specjalista w Gabinecie Dyrektora Generalnego w Sekretariacie Wiceprezesa ds. Wyrobów Medycznych” oraz numerem ogłoszenia
Inne informacje:
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydatki/kandydaci spełniające/ spełniający wymagania formalne zapraszane /zapraszani są na test kwalifikacyjny o czym powiadamiane/powiadamiani są telefonicznie lub drogą mailową.
Kandydatki/kandydaci które/którzy uzyskały/uzyskali wymagane minimum punktów (50%) z przeprowadzonego testu wiedzy i uzyskali minimum punktów (50%) z metody sprawdzającej znajomość języka angielskiego zapraszane/zapraszani są do udziału w kolejnym etapie naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 / 4921143.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, życiorys, oświadczenia oraz kwestionariusz osobowy.