Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze nr 6496ARCHIWALNE z dnia 16.12.2016 r.

  • Oferty do
    27

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent prawny

do spraw: kontroli

w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 151/16



Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Adres urzędu:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych - zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu - obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych - konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów - stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego - budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm - drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę - część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych - budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie kontroli, zgodnie z obowiązującymi trybami oraz wytycznymi zawartymi w programach kontroli i poleceniami kierownictwa Wydziału w celu zbadania prawidłowości stosowania przepisów przez jednostki realizujące zadania powierzone w obszarze gospodarki nieruchomościami
  • sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli
  • przygotowywanie się do kontroli w celu prawidłowego jej przeprowadzenia
  • przygotowywanie zezwoleń na obrót nieruchomościami państwowymi oraz udzielanie bonifikat w cenie sprzedawanych nieruchomości w przypadkach określonych stosownymi przepisami
  • prowadzenie spraw związanych z egzekucją administracyjną obowiązków o charakterze niepieniężnym z zakresu: odebrania nieruchomości, opróżnienia lokalu i innych pomieszczeń oraz wyznaczeniem egzekutora
  • realizowanie zadań przygotowawczych mających na celu prawidłowe wykonanie czynności egzekucyjnych poprzez zapewnienie: pomieszczeń magazynowych, firmy przeprowadzkowej, wsparcia policji i/lub żandarmerii wojskowej, uczestnictwa podmiotów realizujących zadania z zakresu pomocy społecznej
  • prowadzenie spraw ogólnych z zakresu gospodarki nieruchomościami (wyjaśnienia, interpretacje, opinie)
  • analiza i przygotowywanie sprawozdań związanych z kontrolowaniem prawidłowości gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa przez starostów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość procedur przeprowadzania kontroli
  • znajomość kpa, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych
  • znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
  • samodzielność, kreatywność
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Lex)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • asertywność i umiejętność przekonywania
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność dostosowywania się do zmian

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań
    Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
    (z podaniem w ofercie nr ref. 151/16)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500-2700 zł.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2544

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 16.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×