Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 26245ARCHIWALNE z dnia 25.04.2018 r.
-
Oferty do
9
maja
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Planowania Budżetu w Biurze Budżetowo-Finansowym
Warszawa
Warszawa, ul. Nowy Świat 6/12
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP) w tym: weryfikowanie zgłoszeń komórek organizacyjnych oraz jednostek podległych Ministerstwu do projektu ustawy budżetowej i WPFP w zakresie dochodów i wydatków, przygotowywanie formularzy i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej/ministra właściwego ds. finansów publicznych i/lub innych organów, w tym w zakresie programów, opracowywanie podziału limitów wydatków, opracowywanie prognoz dochodów, opracowywanie/przekazywanie informacji w zakresie projektu budżetu, aktualizowanie katalogu układu zadaniowego, przygotowywanie wieloletniej prognozy wydatków, wprowadzanie projektu planu do obowiązujących systemów informatycznych, opracowywanie celów i mierników wraz z metodologią ich wyznaczania
- opracowywanie/uzgadnianie/monitorowanie planu finansowego i pozostałych planów, w tym: przygotowywanie i przekazywanie informacji o kwotach dochodów i wydatków wynikających z projektu/ustawy budżetowej, weryfikowanie projektów/planów finansowych przedkładanych przez kierowników jednostek podległych/komórek merytorycznych, opracowywanie projektu planu finansowego i układu zadaniowego, sporządzanie pierwszego planu finansowego i układu zadaniowego oraz jego aktualizowanie, weryfikowanie/analizowanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym i układzie zadaniowym, przygotowywanie decyzji w sprawie zmian w planie finansowym oraz w sprawie blokowania wydatków, ewidencja planu oraz zmian w planie finansowym w systemie finansowo-księgowym oraz systemie informatycznym obsługi budżetu państwa, występowanie do ministra właściwego ds. finansów publicznych z wnioskami o dokonanie zmian lub zgody na dokonanie zmian w planie, opiniowanie wniosków dysponentów w sprawi dokonania zmian w wydatkach na programy, sporządzanie wykazu zadań oraz planu finansowego wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego
- zarządzanie rezerwami celowymi/subwencją ogólną przeznaczonymi na finansowanie wydatków, w tym: sporządzanie wniosków, weryfikowanie/ opiniowanie/ ewidencjonowanie wniosków, sporządzanie/weryfikowanie sprawozdań i informacji z wykorzystania środków
- prowadzanie obsługi i ewidencji finansowo-księgowej, w tym: ewidencja księgowa planu finansowego w zakresie Ministerstwa, ewidencja księgowa decyzji ministra właściwego ds. finansów publicznych w sprawie uruchomienia środków z rezerw
- sprawozdawczość na poziomie Ministerstwa, w tym: prowadzenie ewidencji/rejestrów w ramach realizacji zadania, realizacja obowiązków informacyjno-sprawozdawczych wobec KPRM/MF i innych podmiotów, gromadzenie materiałów merytorycznych, przygotowywanie raportu
- współpraca z organami kontroli zewnętrznych, w tym: udział w procedurze kontrolnej (w tym: analizowanie ustaleń kontroli i przygotowywanie zastrzeżeń do wystąpienia pokontrolnego oraz informacji o realizacji wniosków i uwag zawartych w wystąpieniu pokontrolnym, gromadzenie dokumentacji z przeprowadzanych kontroli lub audytów, monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych/po audycie
- udział w procesie uzgodnień projektów dokumentów rządowych, w tym projektów aktów normatywnych, przekazywanych Ministrowi przez pozostałych członków Rady Ministrów oraz kierowników naczelnych i centralnych urzędów administracji rządowej, w tym: analiza wpływających z Biura Ministra do konsultacji projektów dokumentów rządowych, w tym aktów normatywnych, pod kątem ich wpływu na obszar działania Ministerstwa
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub wyższe wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi z zakresu finansów
- staż pracy: 1 rok w jednostkach administracji publicznej
- Znajomość zasad procedury budżetowej, przepisów z zakresu finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
- Myślenie analityczne
- Umiejętność przedstawiania wniosków
- Rzetelność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, systemu finansowo-księgowego QNT
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 1 rok stażu pracy w jednostkach administracji publicznej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.05.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
lub składać w kancelarii MGMiŻŚ, ul. Nowy Świat 6/12
z dopiskiem w liście motywacyjnym: BBF-5/18
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49