Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 18231ARCHIWALNE z dnia 18.11.2017 r.
-
Oferty do
5
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
2
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: do spraw organizacyjnych i obsługi kancelaryjno-biurowej
w Departamencie Bezpieczeństwa Narodowego
Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 5
00-583 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa sekretariatu Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego, w tym prowadzenie kalendarza prac, wizyt i spotkań Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępców.
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w tym ewidencja korespondencji przychodzącej, wewnętrznej oraz wychodzącej w elektronicznym systemie zarządzania dokumentami eDok, kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Dyrektorowi Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępcom.
- Wykonywanie zadań na stanowisku do obsługi materiałów niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" w Departamencie Bezpieczeństwa Narodowego.
- Przechowywanie dokumentacji, a także przygotowywanie i przekazywanie jej do Archiwum Rady Ministrów zgodnie z instrukcją kancelaryjną Kancelarii Prezesa Rady Ministrów i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- Obsługa Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępców w zakresie współdziałania z komórkami organizacyjnymi KPRM, podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami zagranicznymi, w tym przygotowywanie projektów pism w sprawach organizacyjno-administracyjnych.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Narodowego i jego zastępców oraz Naczelnika Wydziału Koordynacji w Departamencie Bezpieczeństwa Narodowego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obsłudze kancelaryjno-biurowej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A1
- Podstawowa wiedza na temat zagadnień związanych z administracją publiczną
- Podstawowa znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
- Odporność na stres
- Wysoki poziom inwencji i samodzielności w realizacji zadań
- Umiejętność argumentowania
- Asertywność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów, które potwierdzają spełnianie pozostałych wymagań dodatkowych (zaświadczenie o przeszkoleniu oraz zaświadczenia, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające znajomość języka urzędowego UE na poziomie minimum B2)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Organizacji
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa z dopiskiem: BKO.WSP.7122.44/54/2017, pok. 234.
Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, Al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15), przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783 ).
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/18780/oswiadczenia.doc
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/4087,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694-60-15 lub (sprawy kadrowe oraz dotyczące składanych dokumentów i nadsyłanych ofert) oraz (22) 694-75-08 (sprawy merytoryczne i dotyczące organizacji naboru).