Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 12860ARCHIWALNE z dnia 07.07.2017 r.

  • Oferty do
    17

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1.0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: analiz finansowo-ekonomicznych

w Wydziale Analiz Finansowo-Ekonomicznych w Departamencie Rynku Transportu Lotniczego



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa

WARUNKI PRACY

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; - obsługa klientów zewnętrznych; - udział w spotkaniach z klientami zewnętrznymi, w tym odbywających się poza siedzibą ULC; - udział w kontrolach prowadzonych w podmiotach zewnętrznych Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax. Informacje dodatkowe: budynek jest klimatyzowany.

ZAKRES ZADAŃ

  • Udział w procesie koncesjonowania, wydawania zezwoleń, sprawowania nadzoru bieżącego (monitorowanie oraz analizowanie sytuacji finansowej) nad posiadaczami koncesji lub zezwoleń poprzez analizowanie dokumentów finansowych i przygotowywanie opinii na temat sytuacji finansowej podmiotów rynku lotniczego, jak również poprzez prowadzenie kontroli w podmiotach oraz przygotowowywanie rekomendacji w tym zakresie;
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzenia biegłego rewidenta uprawnionego do badania sprawozdań finansowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi naziemnej w portach lotniczych, w tym prowadzenie korespondencji z podmiotami, weryfikacja spełnienia wymogów prawa oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych Prezesa Urzędu w tych sprawach;
  • Prowadzenie bazy danych finansowych polskich przewoźników lotniczych, zarządzających lotniskami oraz agentów obsługi naziemnej w zakresie danych finansowych oraz przygotowywanie analiz finansowych rynku transportu lotniczego;
  • Prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem listy przewoźników lotniczych uprawnionych do korzystania ze stawki VAT 0%, w tym prowadzenie korespondencji z przewoźnikami, weryfikowanie spełnienia kryteriów uprawniających, przygotowywanie listy do publikacji oraz prowadzenie współpracy z Ministerstwem Finansów;
  • Sprawowanie bieżącego nadzoru nad instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej w kwestiach ekonomiczno - finansowych;
  • Zbieranie i analizowanie informacji dotyczących polityki państw UE i państw trzecich oraz dokumentów organizacji międzynarodowych i zrzeszeń w zakresie zagadnień ekonomiczno-finansowych związanych z rynkiem transportu lotniczego oraz rekomendowanie działań zmierzających do optymalizacji regulacji i rozwoju rynku transportu lotniczego w Polsce;
  • Opiniowanie projektów aktów prawnych wpływających na sytuację finansową podmiotów rynku transportu lotniczego, w tym przygotowywanie wkładu do instrukcji i stanowiska RP lub ULC na posiedzenia i udział w wypracowywaniu rozwiązań na poziomie wspólnotowym oraz reprezentowanie ULC lub RP w grupach roboczych Rady UE;
  • Przygotowywanie od strony merytorycznej projektów aktów prawnych oraz nowelizacji istniejących aktów prawnych regulujących kwestie związane z zadaniami wykonywanymi na stanowisku, w tym udział w pracach krajowych i międzynarodowych grup roboczych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu ekonomia, zarządzanie, finanse i rachunkowość, bankowość, ekonometria, statystyka, międzynarodowe stosunki gospodarcze, matematyka, informatyka
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z zagadnieniami finansowo-ekonomicznymi
  • Dobra znajomość analizy finansowej, finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości
  • Dobra znajomość prawa lotniczego w zakresie rynku transportu lotniczego, w szczególności w zakresie nadzoru finansowego
  • Dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Ogólna wiedza o rynku transportu lotniczego w Polsce i Europie oraz o polskiej i europejskiej gospodarce
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Kompetencje behawioralne: zorientowanie na osiąganie celów, rzetelność i terminowość, doskonalenie zawodowe, skuteczna komunikacja, umiejętności analityczne, podejmowanie decyzji, pozytywne podejście do klienta, samodzielność i inicjatywa, umiejętność argumentowania.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej lub w lotnictwie cywilnym
  • Studia podyplomowe z rachunkowości, analizy ekonomicznej, analizy finansowej lub pokrewne
  • Studia podyplomowe z zakresu lotnictwa
  • Przeszkolenie z zakresu technik audytowania, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych
  • Znajomość zagadnień związanych z polską i europejską gospodarką i procesów decyzyjnych w Unii Europejskiej,
  • Znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości
  • Znajomość jednego z języków urzędowych UE na poziomie bardzo dobrym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym lub oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i uprawnienia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.07.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Lotnictwa Cywilnego
    Punkt Obsługi Klienta
    ul. Marcina Flisa 2
    02-247 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym "Oferta pracy: LER-3/3c-27/2017"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowane/i zostaną powiadomione/i o terminach dalszych etapów rekrutacji.
Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Aplikacje kandydatek/kandydatów nie będą zwracane, natomiast 3 miesiące po zakończeniu procedury naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Wzory wymaganych oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce "Praca w ULC".
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: merytoryczne: 22 520 73 06, formalne 22 520 72 41 / 74 02.



Liczba odwiedzin: 2834

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie

Udostępnił: Karolina Kot

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 07.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×