Komenda Powiatowa Policji w Nakle n. Notecią
Ogłoszenie o naborze nr 12861ARCHIWALNE z dnia 07.07.2017 r.
-
Oferty do
17
lipca
2017
-
Wymiar etatu
0,3
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy
Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Nakło nad Notecią
Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie kontroli warunków służby / pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Komendzie Powiatowej Policji w Nakle nad Notecią i jednostkach podległych, w celu wskazania oraz zlecenia niezwłocznego usunięcia uchybień / nieprawidłowości ujawnionych w trakcie kontroli,
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, w celu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków służby / pracy,
- branie udziału w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie / pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachorowań na choroby zawodowe, w celu prawidłowego ich dokumentowania i kontroli realizacji wniosków
- prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń i adaptacji zawodowej nowo zatrudnianych funkcjonariuszy / pracowników
- branie udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą, w celu określenia poziomu ryzyka na danym stanowisku i wdrożenia odpowiednich środków profilaktycznych minimalizujących ryzyko zawodowe
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny służby / pracy, zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia funkcjonariuszy Policji / pracowników oraz poprawę warunków służby / pracy,
- prowadzenie kompletu rejestrów dokumentujących działania z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie / pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby / pracy,
- przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby / pracy, udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny służby / pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie profilowane z zawodem technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy w przypadku wykształcenia średniego profilowanego z zawodem technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub brak doświadczenia zawodowego w przypadku wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Znajomość przepisów z zakresu bhp, medycyny pracy, prawa pracy
- Umiejętność obsługi komputera
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów i zasad BHP w praktyce
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- w przypadku osób niepełnosprawnych - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 12861
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 889,- zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. 2016 r. poz. 1345, ze zm.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 339 32 06. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy o służbie medycyny pracy, Ustawy Kodeks pracy, Rozporządzenia w sprawie ogólnych przepisów bhp, Rozporządzenia w sprawie służby bhp, ustawa o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą oraz rozporządzenie MSW w sprawie sposobu i trybu ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz w Biurze Ochrony Rządu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.