Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 46546ARCHIWALNE z dnia 20.04.2019 r.
-
Oferty do
10
maja
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
naczelnik wydziału
Wydziału Budowy i Rozwoju Systemów Informatycznych GUGiK (BRSIG) w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Planuje, nadzoruje i koordynuje prace polegające na przygotowaniu założeń analitycznych, technicznych oraz opisu wymagań dla produktów i usług tworzonych w ramach systemów informacyjnych GUGiK w celu wdrożenia ich zgodnie z architekturą i metodami SIG oraz modelem zarządzania wymaganiami z wykorzystaniem środowiska do zarządzania wymaganiami.
- Nadzoruje rozwój systemów GUGiK w zakresie: zarządzania zmianami i wdrożeniami zgodnie z modelem utrzymania SIG; integracji SIG z systemami zewnętrznymi; realizacji umów z Wykonawcami, zawartych dla systemów SIG, w tym w szczególności w zakresie utrzymania rezultatów projektów PO IG oraz PO PC.
- Współpracuje z przewodniczącym Rady Architektury w zakresie organizacji i koordynacji prac Rady Architektury SIG, w tym: organizuje posiedzenia RA; aktualizuje bazę wymagań SIG; aktualizuje katalog usług biznesowych; aktualizuje opisy procesów biznesowych SIG; prowadzi wymiarowanie usług oraz tworzonych i rozbudowywanych aplikacji SIG.
- Koordynuje współpracę z instytucjami i organami administracji publicznej w zakresie rozwoju systemów informacyjnych GUGiK.
- Planuje i nadzoruje przygotowanie: wniosków o wszczęcie postępowań, wymagań technicznych oraz dokumentacji technicznej na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne, w zakresie zadań Wydziału.
- Współpracuje z wykonawcami umów i nadzoruje wykonywane przez nich zadania w celu prawidłowej realizacji umów w zakresie budowy i udostępniania usług oraz rozwoju SIG.
- Koordynuje realizację przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, państw trzecich lub organizacji międzynarodowych (tzw. Projekty) oraz planuje, nadzoruje i koordynuje prace polegające na: zarządzaniu projektami, przygotowywaniu dokumentacji zarządczej, raportów, zestawień, rozliczeń finansowych, prowadzeniu Biura Projektów; tworzeniu, wprowadzaniu, utrzymaniu i rozwijaniu spójnego podejścia oraz metod i standardów w zakresie prowadzenia projektów; zarządzaniu porozumieniami o dofinansowanie projektów oraz dokumentów dołączanych do porozumień; tworzeniu i zarządzaniu bazą wiedzy; realizacji sprawozdawczości w zakresie realizowanych projektów; bieżącej współpracy z instytucjami nadzorującymi przygotowanie i realizację projektów; monitorowaniu wydatkowania, rozliczaniu i sprawozdawaniu w zakresie wydatkowania środków finansowych pozyskanych w ramach projektów; przygotowywaniu we współpracy z BDG zarządzeń dotyczących projektów oraz zespołów projektowych; prowadzeniu i aktualizacji rejestrów projektowych; organizacji i obsłudze posiedzeń Komitetu Sterującego.
- Koordynuje i nadzoruje sprawy związane ze sprawozdaniami przygotowanymi w ramach IZ; sprawy związane z gospodarowaniem środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań IZ oraz koordynuje proces zarządzania środkami Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat w realizacji projektów informatycznych z wykorzystaniem środków unijnych, w tym 1 rok doświadczenia w obszarze kierowania zespołem lub 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami
- Umiejętność zarządzania zespołem
- Umiejętność podejmowania decyzji
- Znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
- Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
- Umiejętność zarządzania wymaganiami
- Umiejętność modelowania procesów biznesowych
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- Samodzielność, odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w administracji publicznej
- Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2
- Zarządzanie systemami informatycznymi w oparciu o ITIL
- Modelowanie w języku UML
- Umiejętność dobrej organizacji pracy
- Systematyczność, dokładność
- Asertywność
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 46546 – naczelnik IZ/BRSIG/1”
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Główny Geodeta Kraju, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Danych Osobowych Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2 00-926 Warszawa; e-mail: iod@gugik.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.