Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 7445ARCHIWALNE z dnia 13.01.2017 r.

  • Oferty do
    23

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik

do spraw: kierowania Wydziałem w obszarze udzielania zamówień publicznych

w Biurze Obsługi Urzędu



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa

WARUNKI PRACY

− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. − Obsługa standardowych urządzeń biurowych. − Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze. − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy). − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzi i nadzoruje proces udzielania zamówień publicznych do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Weryfikuje i akceptuje pod względem formalnym, wnioski o udzielenie zamówienia publicznego, ogłoszenia o zamówieniu publicznym, projekty umów, specyfikacje istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, odpowiedzi na zapytania i odwołania wykonawców, pisma wysyłane do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Nadzoruje prawidłowość prac komisji przetargowych oraz przygotowywanych ogłoszeń informacyjnych publikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
  • Nadzoruje proces udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nadzoruje i weryfikuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez komórki merytoryczne.
  • Uczestniczy w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO) w ramach zastępstwa procesowego, przygotowuje projekty pism procesowych, nadzoruje sporządzanie projektów pism dotyczących naruszenia Prawa zamówień publicznych do Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz pism dotyczących kontroli prowadzonych przez organy kontrolne w celu zabezpieczenia interesów Głównego Geodety Kraju jako Zamawiającego.
  • Koordynuje rozwiązywanie problemów prawnych i proceduralnych zgłaszanych przez pracowników komórek merytorycznych a dotyczących udzielania zamówień publicznych, wyjaśnia wątpliwości związane ze stosowaniem prawa w zakresie zamówień publicznych, monitoruje pojawianie się zmian w przepisach powszechnie obowiązujących oraz informuje pracowników Urzędu o zmianach w przepisach, w celu zapewnienia zgodnej z prawem realizacji zamówień publicznych w Urzędzie.
  • Nadzoruje prowadzenie Centralnego Rejestru Zamówień Publicznych Urzędu, przygotowuje projekt rocznego planu zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi procedurą oraz odpowiada za sporządzanie rocznego sprawozdania z zamówień publicznych udzielonych w Urzędzie w celu dostarczenia aktualnej informacji na temat zakresu zamówień publicznych udzielanych w Urzędzie.
  • Dba o zastosowanie, w jak najszerszym zakresie, w postępowaniach o udzielenia zamówień publicznych klauzul społecznych oraz rekomendacji i zaleceń wynikających z realizacji Rządowego Programu Przeciwdziałania Korupcji na lata 2014-2019 oraz z rekomendacji instytucji tj. CPPC, CBA, NIK w zakresie zamówień publicznych. Nadzoruje przygotowanie sprawozdań z obszaru zamówień publicznych zgodnie z wytycznymi określonymi przez organ do którego składane jest sprawozdanie.
  • Inicjuje i przygotowuje projekty procedur wewnętrznych w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz ich aktualizację wynikających ze zmian przepisów powszechnie obowiązujących oraz z potrzeby wprowadzenia usprawnień, rekomendacji instytucji kontrolujących udzielanie zamówień publicznych, a także informuje pracowników Urzędu o wprowadzonych zmianach w obowiązujących procedurach.
  • Inicjuje, zgłasza potrzebę oraz prowadzi szkolenia lub uczestniczy w organizacji szkoleń z zakresu znajomości przepisów, zasad i procedur udzielania zamówień publicznych dla pracowników Urzędu realizujących zamówienia publiczne w celu zapoznawania pracowników urzędu z aktualnymi przepisami prawa dotyczącymi udzielania zamówień publicznych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w obszarze zamówień publicznych, w tym min. 2 lata w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz Kodeksu cywilnego
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych w administracji publicznej
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz zarządzania zespołem
  • Umiejętność argumentowania, przekonywania
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Kreatywność, samodzielność i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
  • Studia podyplomowe z zakresu funduszy europejskich
  • Znajomość zagadnień dotyczących projektów finansowanych ze środków UE
  • Komunikatywność i systematyczność
  • Odporność na stres

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 7445 –naczelnik, BO/ZP/1”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.



Liczba odwiedzin: 3481

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 13.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×