Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 7444ARCHIWALNE z dnia 13.01.2017 r.

  • Oferty do
    23

    stycznia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi kancelaryjno-administracyjnej Głównego Geodety Kraju

w Biurze Obsługi Urzędu



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa

WARUNKI PRACY

− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. − Obsługa standardowych urządzeń biurowych. − Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze. − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy). − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym

ZAKRES ZADAŃ

  • Pośredniczy w kontaktach zewnętrznych i wewnętrznych (telefonicznych i osobistych) Głównego Geodety Kraju, udziela interesantom informacji w zakresie jego pracy, a także w zakresie działalności Urzędu lub kieruje ich do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu w celu wsparcia bieżącej pracy Głównego Geodety Kraju i Urzędu i zapewnienia prawidłowej obsługi interesantów.
  • Prowadzi terminarz spotkań, narad i konferencji, przygotowuje i zapewnia ich obsługę przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom komórek organizacyjnych Urzędu oraz redaguje krótkie pisma na polecenie Głównego Geodety Kraju w celu wsparcia jego bieżącej pracy.
  • W ramach systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) odbiera przekazaną do realizacji Głównego Geodety Kraju korespondencję, weryfikuje prawidłowość metadanych, uzupełnia je i weryfikuje czytelność załączników, dba o terminowe załatwianie spraw oraz realizuje zadania koordynatora do spraw EZD, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Urzędzie oraz efektywnej realizacji zadań Głównego Geodety Kraju.
  • Przygotowuje i przekazuje dokumenty do podpisu Głównego Geodety Kraju (w przypadku spraw prowadzonych w sposób tradycyjny – wersja papierowa) a następnie zwraca dokumenty do właściwej komórki organizacyjnej lub przygotowuje podpisaną dokumentację do wysyłki i przekazuje korespondencję do punktu kancelaryjnego.
  • Gromadzi, kompletuje, klasyfikuje, przechowuje materiały merytoryczne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sekretariatu oraz przeprowadza coroczną archiwizację zgromadzonej dokumentacji w celu zapewnienia odpowiedniego postępowania z dokumentacją.
  • Dba o porządek w sekretariacie oraz gabinecie Głównego Geodety Kraju, odpowiada za sprawne działanie eksploatowanych urządzeń biurowych oraz nadzoruje działania ekipy sprzątającej w celu zapewnienia estetycznego i reprezentacyjnego wyglądu pomieszczeń.
  • Odpowiada za przekazanie informacji o zwoływanych przez Głównego Geodetę Kraju posiedzeniach Kolegium Urzędu i przygotowanie organizacyjno-techniczne posiedzeń w celu usprawnienia współpracy Głównego Geodety Kraju z kierującymi komórkami organizacyjnymi Urzędu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjno-administracyjną
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Stanowczość, dyspozycyjność.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Znajomość języka migowego - ukończony kurs
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 7444 – sekretarz, BO/GGK-S”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.



Liczba odwiedzin: 3366

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 13.01.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×