Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 3310ARCHIWALNE z dnia 08.09.2016 r.
-
Oferty do
19
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik sekcji
do spraw: rekrutacji i selekcji
w Biurze Dyrektora Generalnego
Warszawa
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Projektowanie i wdrażanie narzędzi HR w celu budowania spójnego systemu zarządzania zasobami ludzkimi;
- Koordynowanie kompleksowej realizacji projektów rekrutacyjnych;
- Zarządzanie zespołem realizującym projekty rekrutacyjne w Urzędzie, w tym wyznaczanie celów w podległym obszarze, inicjowanie zmian ukierunkowanych na doskonalenie procesów rekrutacji i selekcji, motywowanie oraz koordynowanie rozwoju kompetencji zespołu;
- Koordynowanie procesu przygotowania oraz wykorzystywania poszczególnych narzędzi umożliwiających ewaluację kryteriów kompetencyjnych oraz stałych właściwości psychologicznych (wywiady kompetencyjne, Assessment/ Development Centre, testy zdolności, kwestionariusze psychologiczne, testy kompetencyjne) w celu zapewnienia trafności podejmowanych decyzji personalnych;
- Prowadzenie i monitorowanie oceny kompetencji kandydatów na wyższe stanowiska w Inspektoracie oraz kandydatów na inne kluczowe stanowiska w celu zapewnienia realizacji zadań Urzędu przez osoby o pożądanych kompetencjach i predyspozycjach;
- Nadzorowanie i organizacja zadań związanych z odbywaniem praktyk i staży w Urzędzie, w tym współpraca z urzędami pracy oraz uczelniami wyższymi;
- Koordynowanie i udział w projektach z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. związanych z procesem adaptacji nowozatrudnionych pracowników oraz budowaniem wizerunku Urzędu jako pracodawcy z wyboru w celu zwiększenia trafności działań rekrutacyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku psychologia
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w komórce personalnej
- Znajomość przepisów: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy – Kodeks Pracy, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o wdrożeniu przepisów Unii Europejskiej w zakresie równego traktowania;
- Znajomość struktury organizacyjnej Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego;
- Znajomość rozwiązań z obszaru ZZL, w tym w szczególności narzędzi rekrutacji i selekcji, employer branding’u oraz onboarding’u;
- Orientacja na klienta;
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem;
- Motywowanie;
- Delegowanie;
- Kierowanie;
- Ocena i rozwój pracowników;
- Rozwiązywanie konfliktów;
- Podejmowanie decyzji;
- Myślenie analityczne;
- Zarządzanie projektami.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji i selekcji pracowników
- Studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
- Język angielski – co najmniej na poziomie B2;
- Znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych;
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjny:
BDG.110.54.2016.0308.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Prosimy o napisanie w liście motywacyjnym, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta–numer podany w „miejscu składania dokumentów”.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po terminie lub nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. W przypadku wpływu dużej liczby ofert, Urząd zastrzega sobie możliwość rozsyłania informacji o terminie postępowania rekrutacyjnego wyłącznie drogą e-mailową. W sytuacji braku dostępu kandydata do poczty elektronicznej, prosimy o zamieszczenie takiej informacji wraz z telefonem kontaktowym w liście motywacyjnym.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierając wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera. Pod tym adresem znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.