Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 9159ARCHIWALNE z dnia 09.03.2017 r.

  • Oferty do
    16

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: public relations, informacji i promocji

w Biurze Informacji Publicznej oraz Komunikacji Medialnej



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa

WARUNKI PRACY

− Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. − Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej. − Praca w warunkach narażenia na stres. − Praca wymagająca dyspozycyjności. − Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. − Obsługa standardowych urządzeń biurowych. − Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku. − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy). − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przygotowuje materiały informacyjne do publikacji wydawanych w różnych formach edytorskich – foldery, ulotki, broszury, wydawnictwa okazjonalne, systemy wystawiennicze, publikacje multimedialne dotyczących działalności państwowej służby geodezyjnej i kartograficznej, GUGiK i GGK, w szczególności w zakresie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych oraz prowadzi nadzór nad ich publikacją w celu dotarcia z informacją o działaniach Głównego Geodety Kraju i innych pracach służby geodezyjnej kartograficznej do szerokiego kręgu odbiorców, także spoza środowiska branżowego.
  • Współorganizuje i uczestniczy w konferencjach, seminariach i spotkaniach prezentujących główne kierunki działania służby geodezyjnej, a także korzyści i osiągnięcia wynikające z realizowanych przez Urząd projektów współfinansowanych ze środków UE i innych źródeł zagranicznych oraz reprezentuje Głównego Geodetę Kraju i Urząd na krajowych i międzynarodowych targach branżowych w celu promowania i poszerzania wiedzy społeczeństwa na temat działalności służby geodezyjnej i kartograficznej dzięki bezpośredniemu kontaktowi z odbiorcami i klientami.
  • Prowadzi prace związane z udzielaniem informacji publicznej oraz odpowiedziami na pytania mediów, m.in. w zakresie realizowanych przez Urząd projektów, koordynuje pracę innych komórek w zakresie przygotowania wkładu merytorycznego do udzielanych odpowiedzi, w celu zapewnienia przestrzegania przepisów oraz budowa pozytywnego wizerunku instytucji.
  • Przygotowuje oraz przeprowadza, przy współpracy z komórką zamówień publicznych, postępowania o udzielenie zamówień publicznych w celu realizacji zadań promocyjnych Biura.
  • Obsługuje, pod względem administracyjno-biurowym, posiedzenia Kolegium Kierownictwa Urzędu, Państwowej Rady Geodezyjnej i Kartograficznej oraz Rady Infrastruktury Informacji Przestrzennej w celu zapewnienia sprawnego przebiegu ich prac.
  • Opracowuje propozycje pism oraz wystąpień GGK, w celu zapewnienia koordynacji działań wynikających z objęcia przez GGK wydarzenia patronatem (tj. udział przedstawicieli urzędu w wydarzeniu, budowa stoiska prezentującego działalność urzędu, opracowywanie listów wystąpień GGK). Prowadzi rejestr patronatów udzielanych przez GGK.
  • Administruje serwisami internetowymi GUGiK oraz kontami Urzędu w portalach społecznościowych Facebook, Twitter, Youtube, obsługuje Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu na platformie e-PUAP, w celu zapewnienia aktualności informacji o działalności służby geodezyjnej i kartograficznej poprzez różne formy przekazu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w administracji publicznej w obszarze kontaktów z mediami.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: doświadczenie zawodowe w redagowaniu tekstów informacyjnych, administrowaniu oraz redagowaniu serwisów informacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • dobra znajomość przepisów ustaw: o dostępie do informacji publicznej, prawo prasowe, o ochronie informacji niejawnych, o infrastrukturze informacji przestrzennej, prawo geodezyjnej i kartograficzne oraz jej aktów wykonawczych, prawo zamówień publicznych.
  • umiejętność redagowania tekstów informacyjnych.
  • umiejętność obsługi systemów do zarządzania treściami w serwisach informacyjnych oraz znajomość zasad publikacji materiałów w serwisach społecznościowych.
  • umiejętność dobrej organizacji pracy
  • samodzielność, odpowiedzialność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 9159 – główny specjalista IP/1”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,    wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.



Liczba odwiedzin: 2745

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 09.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×