Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Ogłoszenie o naborze nr 13717ARCHIWALNE z dnia 29.07.2017 r.
-
Oferty do
11
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: ds. kontroli oraz rozpatrywania skarg i wniosków
w Wydziale Nadzoru i Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.
Warszawa
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Dokonuje analiz przedkontrolnych obejmujących w szczególności stan prawny obszaru objętego kontrolami, wyniki wcześniejszych kontroli przeprowadzonych w jednostkach kontrolowanych, skargi i wnioski dotyczące kontrolowanych jednostek lub obszaru oraz czynniki ryzyka oraz, na ich podstawie, opracowuje projekty wytycznych metodologicznych dla kontroli realizowanych przez wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego, wskazanych przez Głównego Geodetę Kraju, przy uzgadnianiu okresowych planów kontroli, jako zadania priorytetowe oraz projekty programów kontroli przeprowadzanych przez Wydział, zgodnie z okresowym planem kontroli Głównego Geodety Kraju, w celu zapewnienia efektywności i jednolitości działań kontrolnych organów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.
- Dokonuje oceny poprawności działań wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego na podstawie zgromadzonej w postępowaniach skargowych dokumentacji i opracowuje projekty stanowisk Głównego Geodety Kraju, w celu zapewnienia prawidłowego rozstrzygania skarg w Urzędzie zgodnie z odpowiednimi przepisami z zakresu geodezji i kartografii.
- Dokonuje analiz projektów wystąpień pokontrolnych i złożonych do nich zastrzeżeń przez kierownika jednostki kontrolowanej oraz, na ich podstawie, opracowuje projekty stanowisk kierownika komórki do spraw kontroli, w celu zapewnienia efektywności działań kontrolnych Głównego Geodety Kraju.
- Z ramienia Głównego Geodety Kraju uczestniczy w kontrolach działalności wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
- Realizuje kontrole wewnętrzne w Urzędzie oraz w CODGiK, podczas których dokonuje oceny poprawności realizacji zadań przez kontrolowane komórki organizacyjne oraz przez kontrolowaną instytucję, w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu obiektywnej oceny funkcjonowania jednostki.
- Uczestniczy w monitorowaniu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii przez organy uprawnione, w szczególności poprzez współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu przygotowującymi dla organów kontroli kopie dokumentów lub wyjaśnienia, w celu zapewnienia terminowej obsługi organów kontrolnych oraz odpowiedniego nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
- Uczestniczy w monitorowaniu spraw dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad wojewódzkimi inspektorami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz w sporządzaniu okresowych informacji na temat zaawansowania realizacji spraw, w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju bieżącej informacji w zakresie prawidłowości działania nadzorowanych organów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu geodezji i kartografii, geoinformatyki lub prawa lub administracji.
- doświadczenie zawodowe: 4 lata w organach służby geodezyjnej i kartograficznej lub w podmiotach wykonawstwa geodezyjnego
- Doświadczenie w kontroli organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.
- Doświadczenie w kontroli poprawności wykonania opracowań geodezyjnych lub kartograficznych.
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej.
- Dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy Prawo budowlane.
- Dobra znajomość przepisów Kpa, ustawy o finansach publicznych, o dyscyplinie finansów publicznych.
- Dobra znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli oraz umiejętność praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Gotowość do odbywania podróży służbowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w przeprowadzaniu kontroli organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej lub w kontroli poprawności wykonania opracowań geodezyjnych lub kartograficznych.
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego lub z zakresu geodezji wyższej, numerycznej lub geoinformatyki.
- Posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej w zmiennych warunkach.
- Asertywność.
- Samodzielność.
- Systematyczność, dokładność, solidność w prowadzeniu spraw.
- Dyspozycyjność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa,
z dopiskiem „Ogłoszenie nr 13717 – główny specjalista NG/NIK/5”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.