Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 13717ARCHIWALNE z dnia 29.07.2017 r.

  • Oferty do
    11

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: ds. kontroli oraz rozpatrywania skarg i wniosków

w Wydziale Nadzoru i Kontroli w Departamencie Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa

WARUNKI PRACY

− Praca w warunkach narażenia na stres. − Wyjazdy służbowe. − Praca wymagająca dyspozycyjności. − Praca w warunkach zagrożenia korupcją. − Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. − Obsługa standardowych urządzeń biurowych. − Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy). − Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na antresoli budynku. − Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Dokonuje analiz przedkontrolnych obejmujących w szczególności stan prawny obszaru objętego kontrolami, wyniki wcześniejszych kontroli przeprowadzonych w jednostkach kontrolowanych, skargi i wnioski dotyczące kontrolowanych jednostek lub obszaru oraz czynniki ryzyka oraz, na ich podstawie, opracowuje projekty wytycznych metodologicznych dla kontroli realizowanych przez wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego, wskazanych przez Głównego Geodetę Kraju, przy uzgadnianiu okresowych planów kontroli, jako zadania priorytetowe oraz projekty programów kontroli przeprowadzanych przez Wydział, zgodnie z okresowym planem kontroli Głównego Geodety Kraju, w celu zapewnienia efektywności i jednolitości działań kontrolnych organów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.
  • Dokonuje oceny poprawności działań wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego na podstawie zgromadzonej w postępowaniach skargowych dokumentacji i opracowuje projekty stanowisk Głównego Geodety Kraju, w celu zapewnienia prawidłowego rozstrzygania skarg w Urzędzie zgodnie z odpowiednimi przepisami z zakresu geodezji i kartografii.
  • Dokonuje analiz projektów wystąpień pokontrolnych i złożonych do nich zastrzeżeń przez kierownika jednostki kontrolowanej oraz, na ich podstawie, opracowuje projekty stanowisk kierownika komórki do spraw kontroli, w celu zapewnienia efektywności działań kontrolnych Głównego Geodety Kraju.
  • Z ramienia Głównego Geodety Kraju uczestniczy w kontrolach działalności wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
  • Realizuje kontrole wewnętrzne w Urzędzie oraz w CODGiK, podczas których dokonuje oceny poprawności realizacji zadań przez kontrolowane komórki organizacyjne oraz przez kontrolowaną instytucję, w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu obiektywnej oceny funkcjonowania jednostki.
  • Uczestniczy w monitorowaniu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii przez organy uprawnione, w szczególności poprzez współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu przygotowującymi dla organów kontroli kopie dokumentów lub wyjaśnienia, w celu zapewnienia terminowej obsługi organów kontrolnych oraz odpowiedniego nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
  • Uczestniczy w monitorowaniu spraw dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad wojewódzkimi inspektorami nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz w sporządzaniu okresowych informacji na temat zaawansowania realizacji spraw, w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju bieżącej informacji w zakresie prawidłowości działania nadzorowanych organów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu geodezji i kartografii, geoinformatyki lub prawa lub administracji.
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w organach służby geodezyjnej i kartograficznej lub w podmiotach wykonawstwa geodezyjnego
  • Doświadczenie w kontroli organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.
  • Doświadczenie w kontroli poprawności wykonania opracowań geodezyjnych lub kartograficznych.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
  • Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej.
  • Dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy Prawo budowlane.
  • Dobra znajomość przepisów Kpa, ustawy o finansach publicznych, o dyscyplinie finansów publicznych.
  • Dobra znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli oraz umiejętność praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w przeprowadzaniu kontroli organów Służby Geodezyjnej i Kartograficznej lub w kontroli poprawności wykonania opracowań geodezyjnych lub kartograficznych.
  • Ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego lub z zakresu geodezji wyższej, numerycznej lub geoinformatyki.
  • Posiadanie uprawnień zawodowych z zakresu 1 i 2.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej w zmiennych warunkach.
  • Asertywność.
  • Samodzielność.
  • Systematyczność, dokładność, solidność w prowadzeniu spraw.
  • Dyspozycyjność.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa,
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 13717 – główny specjalista NG/NIK/5”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.




Liczba odwiedzin: 3003

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Buczek

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 29.07.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×