Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 10894ARCHIWALNE z dnia 11.05.2017 r.

  • Oferty do
    24

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny specjalista

do spraw: redakcji treści w portalu RP

w Departamencie Zarządzania Informacją Publiczną



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

WARUNKI PRACY

Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Praca pod presją czasu. Odpowiedzialność za publikowane treści. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • redagowanie treści do publikacji w ramach Portalu RP otrzymanych od kierownictwa DZIP, w tym multimedialnych, obejmujących obróbkę grafiki, audio i wideo. Proponowanie tematów do publikacji dla MC oraz innych użytkowników Portalu RP. Prowadzenie research treści, które powinny być udostępniane przez Portal RP;
  • utrzymywanie stałej komunikacji z użytkownikami systemów Portalu RP w celu określania - we współpracy z nimi - spójnej polityki publikacji treści w projekcie Portal RP na podstawie wytycznych przygotowywanych przez kierownictwo DZIP;
  • dbanie o jakość języka używanego na stronach Portalu RP i formułowanie propozycji opisu konkretnych sposobów użycia w postaci tzw. stylebooka redakcyjnego;
  • prowadzenie stałego monitoringu mediów, w tym mediów społecznościowych, pod kątem publikowanych w nich treści, które powinny zostać uwzględnione w pracy redakcyjnej zespołu Portalu RP. Przedstawianie raportów z wyników monitoringu kierownictwu DZIP;
  • monitorowanie rynku mediów pod kątem zachodzących na nim zmian w kontekście komunikacji ze społeczeństwem organów administracji publicznej, w tym w szczególności monitorowanie zmian w nowych mediach (social mediach, przejawów konwergencji mediów) i sporządzanie w cyklu kwartalnym rekomendacji dla kierownictwa DZIP;
  • zgłaszanie propozycji usprawnień Portalu RP i koncepcji nowych form programowych kierownictwu DZIP;
  • zgłaszanie problemów i usterek, które mogą wystąpić podczas pracy z systemami Portalu RP osobom odpowiedzialnym za ich weryfikację (tzw. testerzy) oraz kierownictwu DZIP.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze komunikacji społecznej lub publikowania treści w Internecie lub w dziennikarstwie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej;
  • znajomość przepisów z zakresu: prawa prasowego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, służby cywilnej;
  • umiejętność tworzenia jasnych, syntetycznych wypowiedzi pisemnych;
  • znajomość zasad publikacji w Internecie i programów ułatwiających publikację treści w Internecie;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność współpracy;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu dziennikarstwa lub filologii polskiej;
  • szkolenia z zakresu stosowania zasad prostego języka w komunikacji pisemnej;
  • znajomość technik i narzędzi z zakresu PR;
  • umiejętność obróbki fotografii, dźwięku i wideo.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Główny specjalista/redakcja treści w portalu RP/DZIP/MC”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4179

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Skodowska-Galas

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 11.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×