Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu

Ogłoszenie o naborze nr 66720ARCHIWALNE z dnia 04.08.2020 r.

  • Oferty do
    17

    sierpnia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: KANCELARYJNO- BIUROWYCH

WYDZIAŁ KRYMINALNY



Miejsce wykonywania pracy:

Przasnysz

Adres urzędu:

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PRZASNYSZU UL. ŚWIERKOWA 5 06-300 PRZASNYSZ

WARUNKI PRACY

- PRACA ADMINISTRACYJNO- BIUROWA, - PRACA W SIEDZIBIE JEDNOSTKI, - PRACA WYKONYWANA W POZYCJI SIEDZĄCEJ, - 8- GODZINNY SYSTEM PRACY, - STANOWISKO PRACY WYPOSAŻONE W MONITOR EKRANOWY, - OŚWIETLENIE NATURALNE I SZTUCZNE, - CZAS PRACY PRZY MONITORZE EKRANOWYM POWYŻEJ POŁOWY DOBOWEGO CZASU PRACY

ZAKRES ZADAŃ

  • PROWADZENIE OBSŁUGI KANCELARYJNO- BIUROWEJ WYDZIAŁU, PRZYJMOWANIE, EWIDENCJINOWANIE, PRZECHOWYWANIE, PRZEKAZYWANIE I WYSYŁANIE DOKUMENTÓW JAWNYCH, PROWADZENIE STOSOWNYCH DZIENNIKÓW I EWIDENCJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI KANCELARYJNYMI, ROZDZIELANIE SPRAW I DOKUMENTÓW ZGODNIE Z DEKRETACJĄ NACZELNIKA BĄDŹ JEGO ZASTĘPCYPOLICJANTOM I PRACOWNIKOM, A NASTEPNIE ROZLICZA ICH Z PRZYDZIELONYCH SPRAW W CELU PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW W WYDZIALE.
  • PRZYGOTOWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW ZNAJDUJACYCH SIĘ W WYDZIALE KRYMINALNYM ORAZ PRZYGOTOWUJE SPISY AKT PRZKAZANYCH DO SKŁADNICY AKT I PROTOKOŁYU BRAKOWANIA DOKUMENTACJI BC W CELU ZŁOŻENIA DO SKŁADNICY AKT BĄDŹ WYBRAKOWANIA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI.
  • WPROWADZA DANE DOTYCZĄCE POSTĘPOWAŃ SPRAWDZAJACYCH DO ELEKTRONICZNEGO REJESTRU CZYNNOŚCI DOCHODZENIOW- SLEDCZEGO W CELU AKTUALIZACJI DANYCH.
  • PRZEKAZUJE DOKUMENTACJĘ DOTYCZĄCĄ REJESTRACJI POSTĘPOWAŃ W KSIP ORAZ JĄ PRZYJMUJE PO DOKONANEJ REJESTRACJI W CELU PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW W WYDZIALE.
  • DYSTRYBUCJA PRZESYŁEK JAWNYCH NADANYCH POCZTĄ RESORTOWĄ I POZARESORTOWĄ W CELU ZAPEWNIENIA SPRAWNEGO OBIEGU.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 miesiące W ADMINISTRACJI
  • UPRAWNIENIA DO DOSTEPU DO INFORMACJI NIEJAWNYCH O KLAUZULI " ŚCIŚLE TAJNE"
  • DYSPOZYCYJNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 17.08.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PRZASNYSZU
    UL. ŚWIERKOWA 5
    06--300 PRZASNYSZ

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W PRZASNYSZU + 48 477048205
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: + 48 477048215
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

NASZ URZĄD JEST PRACODAWCĄ RÓWNYCH SZANS I WSZYSTKIE APLIKACJE SĄ ROZWAŻANE Z RÓWNĄ UWAGĄ BEZ WZGLĘDU NA PŁEĆ, WIEK, NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ, RASĘ, NARODOWOŚĆ, PRZEKONANIA POLITYCZNE, PRZYNALEŻNOŚĆ ZWIĄZKOWĄ , POCHODZENIE ETNICZNE, WYZNANIE, ORIENTACJĘ SEKSUALNĄ CZY TEŻ JAKĄKOLWIEK INNĄ CECHĘ PRAWNIE CHRONIONĄ.

DANE KONTAKTOWE: + 48 477048234
PROPONOWANE WYNAGRODZENIE: ZASADNICZE 2878,47 ZŁ.
- mnożnik 1,4166
PRZEWIDZIANY TERMIN ZATRUDNIENIA 24.08.2020R.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3541

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu

Udostępnił: Agnieszka Sęndrowska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.08.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×