Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie
Ogłoszenie o naborze nr 66719ARCHIWALNE z dnia 04.08.2020 r.
-
Oferty do
14
sierpnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik sekcji
do spraw: organizacyjno - kadrowych
w Sekcji Organizacyjno - Kadrowej
Krasnystaw
22-300 Krasnystaw ul. Poniatowskiego 10
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie spraw organizacyjno-kadrowych Komendy Powiatowe PSP
- realizowanie zadań z zakresu polityki kadrowo-płacowej Komendanta Powiatowego
- prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracownikw cywilnych
- przygotowywanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych, resortowych i innych wyróżnień, wniosków o nadanie wyższych stopni służbowych
- przygotowywanie projektów pism i decyzji Komendanta Powiatowego PSP dotyczących przyznawania nagród jubileuszowych, nagród uznaniowych, nagród rocznych, nagród za zastępstwa strażaków przebywających na zwolnieniach lekarskich, zasiłków na zagospodarowanie, odpraw, dodatków motywacyjnych, awansów w stopniu służbowym, awansów na wyższe stanowiska służbowe oraz innych spraw wynikających ze stosunku służbowego
- wykonywanie pozostałych czynności służbowych zleconych przez przełożonych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: co najmniej 1 rok w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Kurs kancelaryjno – archiwalny I stopnia
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia spraw organizacyjno-kadrowych w administracji publicznej udokumentowane świadestwem pracy, zaświadczeniem o odbytym stażu
- Znajomość Kodeksu Pracy i Ustawy o Służbie Cywilnej
- Znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzeń wykonawczych, a w szczególności: w sprawie pełnienia służby przez strażaków PSP
- Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych
- Umiejętność redagowanie pism urzędowych
- Komunikatywność, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu kancelaryjno - archiwalnego I stopnia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2020
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie
ul. Poniatowskiego 10
22-300 Krasnystaw
z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej 2"
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie (22-300 Krasnystaw, ul. Poniatowskiego 10, tel./fax 82 5762555, e-mail: kp_krasnystaw@straz.lublin.pl).
- Kontakt do inspektora ochrony danych: W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (IOD), który wykonuje zadania IOD w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Lublinie oraz wobec pozostałych Komend Powiatowych i Miejskich PSP z terenu województwa lubelskiego: (20-012 Lublin, ul. Strażacka 7, tel. 81 53 51 232, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy PSP w Krasnymstawie oraz powołana Komisja Kwalifikacyjna w Komendzie Powiatowej PSP w Krasnymstawie
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nabór zostanie przeprowadzony przez komisję konkursową i będzie obejmował:
- weryfikację formalną ofert do dnia 17.08.2020 r.
- test wiedzy w dniu 18.08.2020 r.
- rozmowę kwalifikacyjną w dniu 18.08.2020 r.
Oferty złożone po terminie lub niekompletne (tj. niezawierające wszystkich niezbędnych dokumentów i oświadczeń) zostaną odrzucone.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do testu wiedzy zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Krasnymstawie i na tablicy ogłoszeń
w budynku komendy do dnia 17.08.2020 r.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione, będzie można odebrać w terminie trzech miesięcy od zakończenia naboru. Po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Informacje szczegółowe dostępne są w komórce organizacyjno – kadrowej komendy pod numerem telefonu 82 576 25 55 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30.