Komenda Miejska Policji w Płocku

Ogłoszenie o naborze nr 57163ARCHIWALNE z dnia 09.11.2019 r.

  • Oferty do
    18

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: Zespołu Dyżurnych

Wydziału Sztab Policji



Miejsce wykonywania pracy:

Płock

Komenda Miejska Policji w Płocku Al. Jana Kilińskiego 8

Adres urzędu:

Płock Al. Jana Kilińskiego 8

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa, - współpraca z pracownikami KMP/KP/PP, - stanowisko wyposażone w monitor ekranowy, - oświetlenie naturalne i sztuczne, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - wymuszona pozycja ciała,

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie zdarzeń zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku oraz rejestracja utraconych w ich wyniku rzeczy, pojazdów i dokumentów do bazy KSIP i SWD
  • dokonywanie sprawdzeń osób, pojazdów i przedmiotów w bazie danych KSIP i SWD zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez administratora systemu na rzecz policjantów pełniących służbę w dyspozycji dyżurnego KMP Płock
  • obsługa urządzenia szyfrującego SUŁTelP
  • dokonywanie sprawdzeń w systemach poza policyjnych : PESEL, RDO, KRS, REGON, CEPiK na ustalonych zasadach na rzecz policjantów pełniących służbę w dyspozycji dużurnego KMP w Płocku
  • rejestracja w aplikacji KSIP i ERCDŚ osób zatrzymanych, wobec których został orzeczony dozór policyjny
  • wprowadzanie do SWD interwencji policyjnych oraz innych zdarzeń zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku
  • obsługa urządzenia faksującego
  • pomoc w archiwizacji dokumentów wytworzonych w Wydziale Sztab Policji

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • posiadanie obywatelstw polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: co najmniej 1 rok w administracji
  • przeszkolenie do pracy w aplikacji KSIP
  • poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli ,, tajne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzenie danych osobowych do celów rekrutacji oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji / wzór na stronie BIP KMP Płock - oświadczenie RODO dla stanowisk w Korpusie Służby Cywilnej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie ukończonych kursów
  • kopie uprawnień i przeszkoleń

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Płocku
    Al. Jana Kilińskiego 8
    09-400 Płock

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komenda Miejska Policji w Płocku Al. Jana Kilińskiego 8 09-400 Płock
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych: Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji w Płocku , Al. Jana Kilińskiego 8, 09-400 Płock , tel. miejski (024) 345 15-24, iod.kmpplock@ra.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Płocku Al. Jana Kilińskiego 8 09-400 Płock
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Miejskiego Policji w Płocku dostępnym w BIP-ie Komendy Miejskiej Policji w Płocku.
- Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Nasz Urząd jest pracodawcą szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.



Liczba odwiedzin: 5036

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Płocku

Udostępnił: Tomasz Cymerman

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 09.11.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×