Komenda Miejska Policji w Płocku

Ogłoszenie o naborze nr 21753ARCHIWALNE z dnia 03.02.2018 r.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

Wydziału Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Płock

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Płocku

WARUNKI PRACY

praca administracyjno biurowa współpraca z pracownikami KMP/KP/PP obsługa interesanta zewnętrznego stanowisko wyposażone w monitor ekranowy oświetlenie naturalne i sztuczne praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin wymuszona pozycja ciała

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie danych dot. zdzrzeń drogowych/kolizji, wypadków do bazy KSIP/SEWIK
  • udzielanie odpowiedzi firmom ubezpieczeniowym i uprawnionym instytucjom dot. zdarzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku
  • opracowywanie miesięcznych informacji o stanie bezpieczeństwa na drogach miasta Płocka i powiatu płockiego tj. liczby wypadków, ich przyczyn, liczby ofiar i ine
  • uzupełnianie informacji dot. zdarzeń drogowych z udziałem n/n sprawców zdzrzeń drogowych
  • obsługa Platformy Usług Elektronicznych Ministerstwa Finansów - zakładki mandaty karne
  • odbieranie z sekretariatu Wydziału Ruchu Drogowego dokumentacji dot. zdzrzeń drogowych zaistniałych na terenie działania KMP w Płocku
  • sprawdzanie odebranej dokumentacji pod wzgledem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do oststecznej akceptacji
  • pomoc w archiwizacji dokumentów ostatecznie zakończonych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy biurowej
  • Umiejętnośc obsługi komputera/znajomość programów komputerowych : Microsoft Word, Excell, Power Point, Google Maps
  • Systematyczność
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: 1 rok w administracji publicznej
  • przeszkolenie z zakresu obsługi systemu KSIP
  • przeszkolenie z zakresu informacji niejawnych
  • poswiadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentacji z klauzuli ,,poufne"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie uprawnień i szkoleń
  • Kopie ukończonych kursów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    al. Jana Kilińskiego 8
    09-400 Płock

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę,
- oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone aktualną datą,
- osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
- nie zwracamy nadesłanych dokumentów,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.



Liczba odwiedzin: 3155

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Płocku

Udostępnił: Tomasz Cymerman

Komórka organizacyjna: Informatyka

Wprowadzono: 03.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×