Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
Ogłoszenie o naborze nr 57346ARCHIWALNE z dnia 14.11.2019 r.
-
Oferty do
24
listopada
2019
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
zastępca naczelnika wydziału
Wydział Wspomagający
Otwock
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7a
05-400 Otwock
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą Zespołu Finansów i Zaopatrzenia oraz Zespołu Prezydialnego.
- Nadzór nad zapewnieniem obsługi finansowej policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
- Zapewnienie prawidłowego stanu techniczno-budowlanego nieruchomości użytkowych przez Komendę Powiatową Policji w Otwocku oraz jednostki podległe.
- Realizacja zadań we współpracy z wydziałami merytorycznymi Komendy Stołecznej Policji, samorządami lokalnymi oraz instytucjami w zakresie pozyskiwania darowizn rzeczowych i finansowych na rzecz Policji.
- Zapewnienie stanu czystości terenu i pomieszczeń Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych.
- Nadzór nad prowadzeniem gospodarki mandatowej w Komendzie Powiatowej Policji w Otwocku.
- Nadzór nad prowadzeniem gospodarki mieszkaniowej w Komendzie Powiatowej Policji w Otwocku.
- Nadzór nad realizacją zadań z dziedziny profilaktycznej opieki zdrowotnej policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
- Organizowanie testów sprawności fizycznej dla policjantów Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i zapewnienie sprawozdawczości w tym zakresie.
- Nadzór i kontrola nad postępowaniami szkodowymi prowadzonymi w Wydziale Wspomagającym.
- Opracowywanie projektów przepisów prawnych wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji w Otwocku oraz zapewnienie warunków do bieżącego zapoznawania się z przepisami prawa i procedurami przez policjantów i pracowników.
- Nadzór nad gromadzeniem, przechowywaniem i opracowywaniem zasobu archiwalnego komendy, brakowaniem dokumentacji oraz nadzorowanie i koordynowanie działalności archiwalnej w komórkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata pożądane: w obszarze administracji publicznej
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej "poufne"
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- poświadczenia bezpieczeństwa
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.11.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7a
05-400 Otwock
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Otwocku tel: 22 60-41-211
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Otwocku tel: 22 60-41-211
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zespół Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: 22 60-41-280