Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Ogłoszenie o naborze nr 10945ARCHIWALNE z dnia 13.05.2017 r.

  • Oferty do
    26

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

sekretarz kierownika jednostki

Zespół Prezydialny Wydziału Wspomagającego



Miejsce wykonywania pracy:

Otwock

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7A
05-400 Otwock

WARUNKI PRACY

Praca jednozmianowa w systemie 8 godzinnym (8.00-16.00), przy stanowisku wyposażonym w komputer i inne urządzenia biurowe.

ZAKRES ZADAŃ

  • kierowanie pracą Zespołu Prezydialnego i kontrola nad wykonywaniem zadań związanych z prawidłowym funkcjonowaniem kancelarii jawnej,
  • prowadzenie dzienników korespondencyjnych, rejestru przepisów, dziennika podawczego, ewidencji pieczęci,
  • gromadzenie, ewidencjonowanie i rozpowszechnianie jawnych przepisów prawnych,
  • gromadzenie, przechowywanie i opracowanie zasobu archiwalnego Komendy oraz koordynowanie i nadzorowanie działalności archiwalnej w komórkach organizacyjnych Komendy i jednostek podległych.
  • nadzór nad czynnościami związanymi z archiwizacją dokumentów,
  • opracowywanie przepisów wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze administracji
  • umiejętność biegłej obsługi systemami operacyjnymi rodziny Windows oraz pakietu Open Office,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja/ bezpieczeństwo wewnętrzne/ bezpieczeństwo narodowe
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata w zakresie administracji
  • odporność na stres
  • komunikatywność
  • samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • terminowość
  • umiejętność organizowania pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
    ul. Pułaskiego 7A
    05-400 Otwock

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Osoby do kontaktu:

Dominika Żołądek - starszy technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: (022) 60-41-280

Anna Majewska-Jędrykiewicz - technik Zespołu Kadr i Szkolenia
Wydziału Wspomagającego
Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
tel: (022) 60-41-280



Liczba odwiedzin: 3457

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Udostępnił: Dominika Jankowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 13.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×