Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Ogłoszenie o naborze nr 19909ARCHIWALNE z dnia 28.12.2017 r.
-
Oferty do
3
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: wykroczeń
w Referacie do spraw Wykroczeń Wydziału Prewencji KMP w Tarnowie
Tarnów
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sporządzanie wykazów nałożonych mandatów karnych w celu przesłania ich elektronicznie do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu,
- prowadzenie ewidencji szczegółowej mandatów karnych w celu wydawania i pobierania bloczków mandatowych od poszczególnych funkcjonariuszy jednostki,
- sporządzanie specyfikacji wykorzystanych bloczków mandatowych celem rozliczenia z Izbą Skarbową w Krakowie,
- ewidencjonowanie i rozliczanie bloczków pokwitowań za zatrzymane dowody rejestracyjne w celu prawidłowego obiegu dokumentów,
- prowadzenie korespondencji z Pierwszym Urzędem Skarbowym w Opolu oraz Izbą Skarbową w Krakowie w celu prawidłowego rozliczania mandatów karnych i bloczków mandatowych,
- prowadzenie dokumentacji i przesyłanie jej do Sądu Rejonowego celem rozpatrzenia,
- prowadzenie ewidencji głównej mandatów karnych celem pobierania i rozliczania bloczków z Izbą Skarbową w Opolu,
- realizacja czynności mających na celu prawidłowe funkcjonowanie Referatu ds. Wyrkoczeń,
- zastępowanie sekretarki Wydziału Prewencji w przypadku jej nieobecności.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętność wykonywania pracy administracyjno-biurowej
- obsługa komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w zakresie dostępu do informacji niejawnych zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Kopie dokumentów potwierdzających obsługę komputera
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Wspomagający
Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów
pok. 2013
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Termin rozpoczęcia pracy: styczeń / luty 2018 roku.
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 2077,90 zł + dodatek za wysługę lat.
W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia.
O terminowości oferty decyduje data stempla pocztowego lub data osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Złożone dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą brane pod uwagę.
Niespełnienie przez kandydata co najmniej jednego z wymogów formalnych przerywa proces weryfikacji jego dokumentów aplikacyjnych i powoduje dyskwalifikację w dalszym procesie naboru.
Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani pocztą elektroniczną (preferowane) bądź telefonicznie - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 14628-1230, 14628-1434.
Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej można zapoznać się również na stronie BIP KMP w Tarnowie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.