Komenda Powiatowa Policji w Pile

Ogłoszenie o naborze nr 19910ARCHIWALNE z dnia 28.12.2017 r.

  • Oferty do
    11

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1 pełen etat
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

ZESPÓŁ DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH



Miejsce wykonywania pracy:

Piła

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Pile
ul. Bydgoska 113
64 - 920 Piła

WARUNKI PRACY

Praca w budynku, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca na 6 piętrze w budynku 8 kondygnacyjnym z windą; budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdu, nieprzystosowane toalety, korytarze przedzielone drzwiami z samozamykaczami).

ZAKRES ZADAŃ

  • Bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w KPP w Pile;
  • organizowanie i koordynowanie pracy kancelarii tajnej i punktów rejestracji informacji niejawnych: przyjmowanie i wydawanie korespondencji niejawnej wpływającej i wysyłanej z KPP w Pile do innych jednostek i komórek organizacyjnych, rejestrowanie dokumentów w dzienniku ewidencyjnym, nadzorowanie realizacji dekretacji i poleceń przełożonych umieszczonych na dokumentach niejawnych przez referentów merytorycznie załatwiających sprawę;
  • przyjmowanie, rejestracja i przechowywanie oświadczeń o stanie majątkowym policjantów, przyjmowanie, rejestracja i dystrybucja i przechowywanie niejawnych aktów prawnych;
  • prowadzenie ewidencji rejestrów teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych;
  • rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadkach rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej;
  • nadzór nad właściwym oznaczeniem i ewidencjonowaniem dokumentów;
  • odnotowywanie faktów zmiany klauzuli tajności dokumentów we właściwych dziennikach ewidencyjnych i na dokumentach;
  • informowanie Pełnomocnika Ochrony o zagrożeniach ujawnienia, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów;
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych;
  • kompletowanie dokumentów oraz przygotowanie akt do przekazania do archiwum lub wybrakowania;
  • sporządzenie spisów akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokołów brakowania dokumentacji kategorii "BC", udział w niszczeniu dokumentów kategorii "BC" nie podlegających archiwizowaniu;
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów niejawnych; prowadzenie ewidencji kontroli ruchu osobowego w kancelarii tajnej;
  • aktualizacja kodu dostępu zamka szyfrowego w strefie ochronnej kancelarii tajnej;
  • zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysyłania celem uzupełnienia, w przypadkach gdy nie spełniają określonym przepisami wymogów;
  • prowadzenie okresowych kontroli w zakresie postępowania z dokumentami niejawnymi;
  • przeprowadzanie szkoleń okresowych policjantów i pracowników cywilnych w zakresie w zakresie UOIN oraz sporządzania, obiegu, ewidencjonowania, powielania, przechowywania, przekazywania i archiwizowania dokumentów niejawnych;
  • pełnienie funkcji zastępcy administratora bezpieczeństwa informacji;
  • pełnienie funkcji zastępcy inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • pełnienie funkcji zastępcy pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata
  • • znajomość ustawy o służbie cywilnej, ochronie informacji niejawnych, ochronie danych osobowych, Policji, KPA oraz Zarządzenie nr 2020 KGP z dnia 30.12.2010 r.
  • • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • • umiejętności: komunikacja, odporność na stres,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • • mile widziane doświadczenie w pracy w komórkach ochrony informacji niejawnych;
  • • poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne"
  • • prawo jazdy kategorii B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • • list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu
  • • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PILE
    ul. Bydgoska 113
    64-920 Piła

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tal. 67 353 14 03.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani drogą mailową lub telefonicznie
o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego.
Kandydaci biorący udział w postępowaniu kwalifikacyjnym zobowiązani są do okazania dowodu osobistego.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, ( w zależności od ilości złożonych aplikacji zastrzega się możliwość odstąpienia od przeprowadzenia testu wiedzy).
Wynagrodzenie według mnożnika 1,23 kwoty bazowej (tj. 2 304,82 zł brutto + wysługa lat).
Dokumenty można składać osobiście na Biurze przepustek Komendy Powiatowej Policji w Pile lub przesłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego).
Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.



Liczba odwiedzin: 3563

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Pile

Udostępnił: Katarzyna Jackowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Ogólny Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×