Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
Ogłoszenie o naborze nr 8195ARCHIWALNE z dnia 06.02.2017 r.
-
Oferty do
11
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: archiwizacyjnych
w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Olkusz
Komenda Powiatowa Policji w Olkuszu
ul. Jana Pawła II 32
32-300 Olkusz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, właściwie zabezpieczanie i przechowywanie materiałów włączonych w zasoby Składnicy akt.
- Wykonywanie zadań związanych z brakowaniem akt.
- Udostępnianie akt spraw i innej dokumentacji przechowywanej w Składnicy akt podmiotom służbowym i innym uprawnionym.
- Systematyczne współpracowanie z funkcjonariuszami oraz pracownikami komórek i jednostek organizacyjnych Komendy w zakresie właściwego klasyfikowania akt i tworzenia teczek.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows,
- umiejętność korzystania z internetu, w tym obsługi poczty elektronicznej oraz specjalistycznych aplikacji komputerowych,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność współpracy,
- komunikatywność,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość zasad wykonywania czynności kancelaryjnych w KWP w Krakowie i jednostkach podległych,
- znajomość przepisów dotyczących metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w zakresie archiwizacji
- doświadczenie zawodowe: na stanowisku archiwisty
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- obowiązkowość, sumienność i dokładność,
- dążenie do rozwoju zawodowego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ''ściśle tajne'' wydanego przez ABW lub Policję (jedynie w przypadku posiadania),
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kserokopia książeczki wojskowej (należy skserować strony: z danymi osobowymi oraz z wpisem WKU o przeniesieniu do rezerwy),
- w liście motywacyjnym należy koniecznie podać adres e-mail.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Jana Pawła II 32
32-300 Olkusz
(z dopiskiem Oferta pracy w służbie cywilnej nr 1/2017)
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.
Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach opatrzonych imieniem, nazwiskiem oraz dopiskiem "Starszy referent Zespołu ds. OIN". O terminowości wpływu oferty do KPP w Olkuszu decyduje data stempla pocztowego. Oferty otrzymane po terminie lub przesłane na adres e-mail nie będą rozpatrywane.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione drogą elektroniczną (prosimy o podanie adresów e-mail). Nabór będzie się składał z 2 etapów - testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatkami/kandydatami, które/ którzy uzyskają największą ilość punktów w teście wiedzy.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących w tym zakresie przepisów.
Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty. Dokumenty wytworzone przez kandydatkę/ kandydata powinny zostać opatrzone datą i czytelnym podpisem. Prosimy zwrócić uwagę, aby oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dotyczyło oferty KPP w Olkuszu.
Do składania aplikacji zachęcamy osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie brutto 2.000,- zł
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 6478216.