Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
Ogłoszenie o naborze nr 8196ARCHIWALNE z dnia 04.02.2017 r.
-
Oferty do
14
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: łączności i informatyki
w Zespole do Spraw Łączności i Informatyki
Zduńska Wola
ul. Spacerowa 27, 98-220 Zduńska Wola
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. Zapewnienie sprawnego i zgodnego z przepisami resortowymi gromadzenia, przekazywania i udostępniania informacji o zgromadzonych danych w systemach policyjnych i pozapolicyjnych
- 2. Utrzymywanie stałej sprawności technicznej wykorzystywanego sprzętu komputerowego i jego bieżąca konserwacja
- 3. Realizacja zadań administratora systemu i zapewnienie sprawnego funkcjonowania stanowiska ODN.
- 4. Prowadzenie ewidencji ilościowej materiałów łączności i informatyki.
- 5. Administrowanie systemem SWD.
- 6. Prowadzenie statystyk w systemie „Analitycznym”, Krajowym Systemie Informacji Policji i SWD.
- 7. Bieżące administrowanie zasobami sprzętowo – programowymi jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji.
- 1. 1. znajomość systemów komputerowych Windows 9x/NT/200/XP, Unix, pakietów biurowych oraz oprogramowania użytkowego
- 2. umiejętność analitycznego myślenia,
- 3. komunikatywność,
- 4. umiejętność pracy w zespole,
- 5. obsługa specjalistycznych programów komputerowych
- 6. rozwiązywanie problemów,
- 7. działanie w sytuacjach stresowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli
ul. Spacerowa 27
98-220 Zduńska Wola
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. wynagrodzenie obliczone z 1,1938 (t.j. 2236,99 zł brutto) oraz dodatku za wysługę lat,
2. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (043) 824-43-09,
3. oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
4. oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
5. oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
6. do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
7. kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie,
8. test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji oraz pytania dotyczące zakresu zadań realizowanych na stanowisku.