Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Ogłoszenie o naborze nr 25961ARCHIWALNE z dnia 20.04.2018 r.

  • Oferty do
    30

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: Prowadzenia zagadnień związanych z gospodarką transportową jednostki. Koordynacja pracy dyspozytorów.

Wydział Wspomagający Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze



Miejsce wykonywania pracy:

Zielona Góra

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze
ul. Partyzantów 40,
65-332 Zielona Góra,

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca ma głownie charakter biurowy, - pracy przy komputerze więcej niż cztery godziny dziennie, - wymagana jest również mobilność – kierowanie pojazdami kat. B. (między innymi dojazdy do SOT i dyspozytorni ul. Batorego, warsztaty naprawcze, firmy ubezpieczeniowe), - czas pracy zgodny z ustawą. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: - pomieszczenie biurowe na I piętrze budynku z windą osobową, - konieczność przemieszczania się i pracy w terenie.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie zagadnienia gospodarki transportowej w zakresie eksploatacji, napraw i garażowania sprzętu transportowego będącego w użytkowaniu tut. KMP
  • Prowadzenie nadzoru nad przyjmowaniem i wykorzystaniem materiałów pędnych i smarów przy jednoczesnej kontroli kart pracy pojazdów w celu rozliczania kierowców ze zużytych paliw.
  • Sporządzanie sprawozdania w cyklu miesięcznym i rocznym zużycia materiałów pędnych i smarów
  • Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem szkód transportowych, ich wyceną, sporządza meldunki z kolizji i wypadków z udziałem sprzętu służbowego oraz prowadzi postępowania wyjaśniających związanych z powstałymi szkodami w celu ustalenia winnego zaistniałego zdarzenia,
  • Sporządzanie grafików pracy dyspozytorów, rozliczanie ich czas pracy, organizowanie zastępstwa w przypadku choroby pracownika, sprawowanie nadzoru na prawidłową ilością wykorzystanych dni urlopu
  • Kontrolowanie prawidłowość wykonywanych zadań i ocenianie poprawność wytworzonych dokumentów przez dyspozytorów
  • Prowadzenie nadzoru nad czynnościami wykonywanymi przez dyspozytorów w zakresie OC.
  • Prowadzenie dokumentacji i akceptowanie dostarczonych przez dyspozytorów lub funkcjonariuszy i pracowników zleceń napraw pojazdów
  • Dbanie o terminowość wykonywania przeglądów OT-2.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji
  • prawo jazdy kat B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe inżynierskie
  • staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji
  •  znajomość przepisów:
  • Ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Zarządzenie nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 22.01.2018r. w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i użytkowania sprzętu transportowego w Policji.
  • Zarządzenie nr 1308 Komendanta Głównego Policji z dnia 07.12.2007r. w sprawie norm wyposażenia jednostek i komórek organizacyjnych Policji oraz policjantów w sprzęt transportowy.
  • Zarządzenie nr 922 Komendanta Głównego Policji z dnia 05.09.2005r. w sprawie zasad współpracy jednostek organizacyjnych Policji w zakresie zbywania lub likwidacji niektórych składników majątku ruchomego.
  • Decyzja nr 374 Komendanta Głównego Policji z dnia 06.10.2014r. w sprawie organizacji obsług technicznych i napraw sprzętu transportowego Policji.
  • Decyzja nr 129 Komendanta Głównego Policji z dnia 20.05.2010r. w sprawie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami w Policji.
  • Wytyczne nr 4 Komendanta Głównego Policji w sprawie zaopatrywania jednostek organizacyjnych Policji w sprzęt, materiały i usługi (Dz. Urz. KGP z dnia 25.04.2019r. Poz. 19).
  • Decyzja 286/2016 KWP z dnia 17.11.2016r. w sprawie instrukcji określającej zasady dysponowania i użytkowania służbowego sprzętu transportowego eksploatowanego przez jednostki, komórki organizacyjne i ogniwa Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.
  • Decyzja nr 6/2016 KWP z dnia 08.01.2016r. w sprawie postępowania w przypadku szkód wyrządzonych przez funkcjonariuszy lub pracowników Policji w mieniu Skarbu Państwa będącym w dyspozycji Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • świadectwa pracy
  • prawo jazdy kat. B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    Partyzantów 40
    65-332 Zielona Góra

    Oferta pracy Nr

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
Proponowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze 2773,28 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat ( 5%-20% wynagrodzenia zasadniczego).
W ofercie należy podać nr ogłoszenia. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis. Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie: www.dsc.kprm.gov.pl
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane
po terminie nie będą brane pod uwagę.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu będą telefonicznie powiadomieni co najmniej 3 dni przed terminem kolejnego etapu naboru.



Liczba odwiedzin: 3162

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze

Udostępnił: Ewa Baziuk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×