Komenda Powiatowa Policji w Łukowie

Ogłoszenie o naborze nr 2627ARCHIWALNE z dnia 18.08.2016 r.

  • Oferty do
    28

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: prowadzenia elektronicznej i manualnej ewidencji kierujących przepisy ruchu drogowego oraz ewidencji zdarzeń drogowych

w Wydziale Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Łuków

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
21-400 Łuków, ul. Międzyrzecka 9

WARUNKI PRACY

praca w godzinach 8.00 - 16.00; praca w siedzibie urzędu, stanowisko pracy na parterze budynku, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, oświetlenie naturalne i sztuczne, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,

ZAKRES ZADAŃ

  • Wprowadzanie kart informacyjnych sporządzonych na kierujących, którzy naruszyli przepisy ruchu drogowego do systemu KSIP;
  • Przyjmowanie, sprawdzanie poprawności merytorycznej kart Mrd 5/1 oraz wprowadzanie na ich podstawie danych do systemu KSIP;
  • Prowadzenie korespondencji z innymi jednostkami Policji, dotyczącej konieczności uzupełniania danych zawartych w dokumentacji dotyczących naruszeń przepisów ruchu drogowego
  • Wprowadzanie danych z kart Mrd 2/2 do systemu informacyjnego SEWIK dotyczących kolizji i wypadków drogowych zaistniałych na terenie powiatu łukowskiego
  • Wprowadzanie danych do systemu SESPOL, sprawdzanie zgodności wprowadzonych danych do bazy z formularzem;
  • Sporządzanie zaświadczeń i informacji dotyczących naruszeń przepisó ruchu drogowego przez kierujących dla potrzeb osób fizycznych, sądów i innych uprawnionych instytucji;
  • Opracowywanie i sporządzanie korespondencji dla potrzeb bieżącej działalności Wydzialu Ruchu Drogowego w tym zastępowanie w przypadku nieobecności prowadzącej dokumentację sekretariatu WRD.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie administracja
  • doświadczenie zawodowe: w administracji lub pracy biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zespół Prezydialny pokój nr 10
    Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
    ul. Międzyrzecka 9
    21-400 Łuków
    z dopiskiem na kopercie specjalista Wydziału Ruchu Drogowego

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: 1,1099 kwoty bazowej, tj. 2.079,77zł miesięcznie brutto.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uprzejmie informujemy, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich dokumentów, własnoręcznie podpisanych, oświadczeń i listu motywacyjnego. Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydatki/ kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu selekcji powiadomieni zostano telefonicznie o ich terminach.



Liczba odwiedzin: 3519

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Łukowie

Udostępnił: Katarzyna Machniak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 18.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×