Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Ogłoszenie o naborze nr 11439ARCHIWALNE z dnia 30.05.2017 r.

  • Oferty do
    6

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: kancelaryjno-biurowych (zastępstwo)

w Zespole Finansów i Zaopatrzenia KPP w Krasnymstawie



Miejsce wykonywania pracy:

Krasnystaw

Adres urzędu:

Komanda Powiatowa Policji
w Krasnymstawie
ul. Okrzei 11
22-300 Krasnystaw

WARUNKI PRACY

• Praca na stanowisku kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych. • Miejsce pracy: parter budynku • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. • Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych. • Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne dla zdrowia.

ZAKRES ZADAŃ

  • Zajmowanie się sprawami z zakresu administracji obiektów służbowych KPP – stosowanie zasad Ustawy zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych z zakresu administracji i utrzymania obiektów i urządzeń KPP ( w tym rejestruje umowy), nadzorowanie realizacji zleconych usług, prowadzenie książki obiektów, coroczne aktualizowanie rejestrów nieruchomości będących w trwałym zarządzie oraz w posiadaniu zależnym, opracowanie i uaktualnianie kwestionariuszy opałowych.
  • Składanie zamówień w Wydziale Zaopatrzenia, Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie na materiały, sprzęt, usługi. Dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w/w materiałów i sprzętu zgodnie z Decyzją w sprawie upoważnienia komendantów miejskich i powiatowych woj. lubelskiego do wykonania budżetu KWP w Lublinie w celu zaopatrzenia obiektów, funkcjonariuszy i pracowników w materiały i sprzęt niezbędny do wykonywania zadań służbowych.
  • Ustalanie wymiaru czynszów oraz opłat eksploatacyjnych, opracowywanie umów najmu, projektów decyzji o przydziale i opróżnieniu lokalu mieszkalnego oraz wyrażanie zgody na ich wykup, realizowanie czynności związanych z windykacją należności, przygotowywanie faktur obciążających najemców służbowych lokali mieszkalnych w celu prowadzenia gospodarki lokalami mieszkalnymi będącymi w dyspozycji KPP.
  • Przyjmowanie, kontrolowanie pod względem formalno – rachunkowym dokumentów finansowo – księgowych w celu przekazania ich do KWP i dokonania opłaty. Prowadzenie ewidencji wydatków na poszczególne symbole klasyfikacji analitycznej z zakresu grup wydatków 3,4,5,6,7 uzgadnianie z Wydziałem Finansów wielkość poniesionych wydatków w celu niedopuszczenia do przekroczenia limitów.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu: kwaterunkowego, biurowego, gospodarczego, techniki policyjnej, kulturalno – oświatowego, sportowego, mundurowego, żywnościowego, medycznego a także opału, prowadzenie podręcznej ewidencji materiałowej, wypisywanie dowodów przyjęcia, wydania; sprawowanie pieczy nad rozpisaniem sprzętów na poszczególne komórki organizacyjne, branie udziału w przekazaniach sprzętów.
  • Sporządzanie sprawozdania oraz wykazu należności z tytułu opłat za emisję zanieczyszczeń do powietrza w celu przekazania dokumentów do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie i dokonania opłaty.
  • Wysyłanie do legalizacji i naprawy sprzętu techniki policyjnej, przechowanie oryginałów świadectw legalizacyjnych w celu zachowania ciągłości ważności legalizacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy biurowej
  • Odpowiedzialność i dokładność
  • Umiejętność komunikowania się oraz asertywność.
  • Umiejętność działania pod presją czasu.
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy).
  • Dyspozycyjność
  • Wysoka kultura osobista .
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjno-prawnicze
  • Przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy).
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez Policję.
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych wydanego przez Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 1167)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    w Krasnymstawie
    ul. Okrzei 11
    22-300 Krasnystaw

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 82 575 62 61.

Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30
do 15:30 Komendzie Powiatowej Policji w Krasnymstawie, lub przesyłać pocztą na wskazany powyżej adres. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, niekompletne lub złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru.

Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.

Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach:
http://nabory.kprm.gov.pl/,
http://bip.krasnystaw.kpp.policja.gov.pl/.



Liczba odwiedzin: 2896

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Udostępnił: Beata Kubina

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 30.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×