Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy

Ogłoszenie o naborze nr 49914ARCHIWALNE z dnia 26.06.2019 r.

  • Oferty do
    8

    lipca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Samodzielne Stanowisko ds. Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Łęczyca

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy
ul. Lotnicza 21E
99-100 Łęczyca

WARUNKI PRACY

- Praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy; - Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30; - Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; - Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner i inne biurowo-administracyjne; - Wyjazdy służbowe i szkolenia; - Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi; - Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami.

ZAKRES ZADAŃ

  • Sprawowanie nadzoru w imieniu Komendanta Powiatowego nad gospodarką finansową;
  • Prowadzenie rachunkowości Komendy Powiatowej;
  • Planowanie, realizacja i rozliczanie budżetu Komendy;
  • Analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej;
  • Planowanie potrzeb finansowych oraz sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków;
  • Realizowanie zadań z zakresu płac i zasiłków oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej;
  • Prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej;
  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami;
  • Opracowywanie projektów, przepisów wewnętrznych wydawanych przez Komendanta Powiatowego dotyczących prowadzenia rachunkowości;
  • Sporządzanie i podpisywanie pism w zakresie merytorycznego działania komórki organizacyjnej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 lat na podobnym lub równorzędnym stanowisku
  • Posiada znajomość i umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej;
  • Posiada biegłą znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, zamówieniach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, podatkach oraz przepisów wykonawczych;
  • Posiada znajomość obowiązujących ustaw o Państwowej Straży Pożarnej, ochronie przeciwpożarowej i służbie cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata na podobnym lub równorzędnym stanowisku
  • Znajomość i umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego i płacowego "CPU" J. Nowiński, Kielce;
  • Dyspozycyjność;
  • Samodzielność i komunikatywność;
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi;
  • Prawo jazdy (kat. B).

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy
    ul. Lotnicza 21 E
    99-100 Łęczyca

    od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30 - 15:30 (sekretariat)

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy Adres: ul. Lotnicza 21 E, 99-100 Łęczyca
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: IOD@straz.lodz.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa PSP w Łęczycy
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje o stanowisku pracy można uzyskać pod numerem telefonu: (24) 721 26 32.

Proponowane wynagrodzenie ok. 3.000,00 zł (brutto);

Selekcja kandydatów odbędzie się w 3 etapach:
- etap I: sprawdzenie wymagań formalnych,
- etap II: analiza danych biograficznych,
- etap III: rozmowa kwalifikacyjna.

Informacje organizacyjne i inne dotyczące rekrutacji będą publikowane na stronach internetowych (BIP) http://www.leczyca.biuletyn.net oraz http://www.straz.leczyca.pl/


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2846

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy

Udostępnił: Tomasz Suski

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadrowych

Wprowadzono: 26.06.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×