Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Ogłoszenie o naborze nr 7009ARCHIWALNE z dnia 03.01.2017 r.
-
Oferty do
10
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: mieszkaniowych
Referat Zaopatrzenia i Transportu Wydziału Wspomagającego KMP we Wrocławiu
Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie, zakładanie i uaktualnianie zapisów w kartach mieszkaniowych na podstawie oświadczeń mieszkaniowych, rozkazów personalnych i innych dostępnych danych.
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych o przyznawaniu śwaidczeń pieniężnych wynikających z prawa plicjanta do lokalu mieszkalnego celem ustalenia uprawnień funkcjonariuszy do tych świadczeń.
- Weryfikowanie i opracowywanie dokumentów do wypłat świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie decyzji, w celu zapewnienia osobom uprawnionym należnych im świadczeń.
- Prowadzenie w komórkach organizacyjnych KMP całokształtu gospodarki mieszkaniowej i nadzorowanie tego zagadnienia w podległych jednostkach Policji
- Przygotowywanie danych do opacowania dokumentów sprawozdawczych z zakresu świadczeń pieniężnych realizowanych na podstawie wydanych decyzji, celem dalszego przekazania jednostce nadzorującej i sporzadzającej plany finansowe.
- Prowadzenie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, tj. Wydziałem Lokali Mieszkaniowych Urzędu Miejskiego, Zarządami Zasobu Komunalnego oraz Urzędami Miast i Gmin woj. dolnośląskiego.
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji zwiazanej z prawem policjanta, emerytów i rencistów policyjnych do lokali mieszkalnych w celu prawidłowej oceny tych uprawnień.
- Realizowanie, ustalanie i wycena szkód powstałych w mieniu resortu w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
- Sporządzanie aneksów do umów najmu na lokale będące w zarządzie Policji.
- Sporządzanie list oraz koordynacja działań w jednostkach podelgłych KMP we Wrocławiu w zakresie równoważników za brak i remont lokali mieszkalnych.
- Sporządzanie terminowych sprawozdań i analiz w zakresie działania.
- Przygotowywanie decyzji w sprawach przydziału, wykupu i opróżniania lokali mieszkalnych.
- Przygotowywanie decyzji dotyczących pomocy finansowych na budownictwo mieszkaniowe dla policjantów w słuzbie czynnnej oraz emerytowanych funkcjonariuszy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- umiejętność prawidłowej oceny sytuacji
- umiejetnośc pracy w zespole
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wydział Kadr
Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszelkie aplikacje są rozważane z uwagą bez względu na płec, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie naboru mailowo (proszę podać adres mailowy). Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Termin zatrudnienia w ramach zastępstwa przewiduje się do września 2017 roku. Uposażenie zasadnicze na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi ok. 2060, 00 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,1000).