Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 656ARCHIWALNE z dnia 17.06.2016 r.

  • Oferty do
    28

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: zamówień publicznych oraz ewidencji i rozliczeń zakupu i sprzedaży usług realizowanych przez Wydział Finansów

w Wydziale Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Wrocław

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca siedząca - praca wymaga szczególnej koncentracji - praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne - praca przy komputerze - obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks) - budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie wniosków o zamówienie publiczne w zakresie usług realizowanych przez Wydział Finansów, w tym usług na badania osób zatrzymanych w jednostkach organizacyjnych podległych KWP we Wrocławiu na prowadzenie obsługi prawnej i innych usług, celem umożliwienia ich zakupu zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • dokonywanie merytorycznej kontroli faktur, rachunków i innych dokumentów księgowych za wykonane usługi, w tym za badania osób zatrzymanych, za prowadzenie obsługi prawnej i innych usług z zakresu działania Wydziału Finansów, w celu sprawdzenia ich zgodności z zawartymi umowami, kwalifikowania wydatków do właściwych paragrafów klasyfikacji budżetowej oraz terminowej realizacji
  • prowadzenie ewidencji i analizy wydatków dotyczących poszczególnych umów w celu zapewnienia zgodności z wysokością na jaką zostały zawarte
  • sporządzanie planu wydatków rzeczowych w zakresie badania osób zatrzymanych oraz jego korekty w podziale na KWP, KMP i KPP celem zabezpieczenia odpowiedniej wielkości środków finansowych na realizacje wydatków
  • opracowywanie treści umów, dotyczących usług z zakresu działania Wydziału Finansów, w tym za badania osób zatrzymanych, na prowadzenie obsługi prawnej i innych usług w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami
  • uczestniczenie w pracach komisji ds. zamówień publicznych w zakresie badań osób zatrzymanych oraz prowadzenie obsługi prawnej w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty
  • prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu związanego ze sprzedażą opodatkowaną podatkiem od towarów i usług oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT-7 w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń podatkowych
  • prowadzenie windykacji należności budżetowych jednostki ze sprzedaży usług, materiałów i sprzętu oraz innych opłat i kar pieniężnych w celu pozyskania dochodów budżetowych skarbu państwa

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w administracji
  • umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji budżetowej, prawa cywilnego
  • umiejętności redakcyjne w sporządzaniu wniosków, umów oraz korespondencji z kontrahentami
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętność obsługi programów komputerowych finanowo-księgowo, biurowych
  • umiejętność komunikowania się i wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopie innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, przeszkolenie, umiejętności, uprawnienia itp.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr i Szkolenia ul.Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,4237 (co stanowi kwotę 2 667, 78 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.



Liczba odwiedzin: 2444

Wytworzył/odpowiada: Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Udostępnił: Joanna Strąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 17.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×