Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 657ARCHIWALNE z dnia 17.06.2016 r.
-
Oferty do
28
czerwca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: do spraw inwentaryzacji
w Zespole do spraw Inwentaryzacji i Windykacji Należności Budżetowych Wydziału Finansów
Olsztyn
Olsztyn, Partyzantów 6/8
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- analizowanie wyników inwentaryzacji w celu przygotowania decyzji zarządczych zapewniających bezpośrednią i skuteczną kontrolę wewnętrzną i przeciwdziałanie nieprawidlowościom gospodarowania majątkiem jednostki;
- opracowywanie decyzji zarządczych oraz sprawozdań z przebiegu inwentaryzacji;
- kontrolowanie czynności inwentaryzacyjnych na każdym etapie (przygotowanie, przebieg, rozliczenie);
- opracowywanie decyzji o wypłacie odszkodowań przyslugujących w razie wypadku i chorób pozostających w związku ze służbą w Policji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórce administracyjno - gospodarczej lub księgowości
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z późn.zm.).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w komórce administracyjno - gospodarczej lub księgowości sektora finansów publicznych
- studia podyplomowe z zakresu rachunkowości;
- łatwość komunikacji.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.06.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-959 Olsztyn
z dopiskiem specjalista w Zespole do spraw Inwentaryzacji i Windykacji Należności Budżetowych Wydziału Finansów - nr ogłoszenia 657
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- oświadczenia muszą być oznaczone datą oraz podpisane własnoręcznie.
- złożone dokumenty nie będą zwracane.
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji.
- z dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe musi jednoznacznie wynikać długość doświadczenia zawodowego. Potwierdzeniem rodzaju doświadczenia określonego jako wymóg niezbędny są dokumenty zawierające informacje potwierdzające okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje, zakres obowiązków, karta opisu stanowiska pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie.
-proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto - ok. 2.300 zł. + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. z 2014, poz. 1111 ze zm.).
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata.
- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
- dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.