Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy

Ogłoszenie o naborze nr 6589ARCHIWALNE z dnia 16.12.2016 r.

  • Oferty do
    27

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1/2
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych

Inspekcji i Kontroli



Miejsce wykonywania pracy:

Świdnica

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy
ul. Parkowa 2, 58-100 Świdnica

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa (siedząca przy komputerze) - praca w terenie - powiat świdnicki (oględziny obiektów budowlanych, inspekcja budów - na wysokości powyżej 3 m(rusztowania, drabiny)) - praca jednozmianowa w porze dziennej - praca związana z obsługą klienta, wystąpieniami publicznymi (prowadzenie przesłuchań stron i świadków, udział w rozprawach administracyjnych, zapoznawanie stron z dokumentacją, udział w oględzinach obiektów przy udziale stron i świadków, udzielanie wyjaśnień i wykładni z zakresu stosowania przepisów prawa budowlanego)

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie inspekcji w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego
  • prowadzenie inspekcji w zakresie prawidłowości utrzymania i użytkowania obiektów budowlanych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego, w których organem orzekającym jest w I instancji PINB w Świdnicy
  • redagowanie i przygotowywanie postanowień, decyzji i innej korespondencji z zakresu właściwości PINB w Świdnicy
  • przyjmowanie inetersantów w celu udostępnienia im akt spraw oraz udzielenia wyjaśnień z zakresu stosowania przepisów prawa budowlanego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne z zakresu budownictwa
  • staż pracy: - w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub - w obszarze związanym z procesem inwestycyjnym np.: przy projektowaniu lub wykonywaniu innej funkcji technicznej
  • znajomość przepisów z zakresu Prawa Budowlanego i orzecznictwa
  • znajomość procedur administracyjnych, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego wraz z orzecznictem
  • umiejetność obsługi komputera oraz programów typu MS OFFICE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe budownictwo lub inżynieria środowiska
  • umiejętność wykładni przepisów Prawa Budowlanego
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy
    ul. Parkowa 2; 58-100 Świdnica
    pokój nr 004 -Sekretariat

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W przypadku większej niż jeden ilości kandydatów spełniających wszystkie wymagania niezbędne i formalne zostanie przeprowadzony drugi etap naboru składający się ze sprawdzianu wiedzy oraz indywidualnych rozmów z kandydatami.



Liczba odwiedzin: 2758

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Świdnicy

Udostępnił: Magdalena Białęcka-Janowiec

Komórka organizacyjna: SFK

Wprowadzono: 16.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×