Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Ogłoszenie o naborze nr 6590ARCHIWALNE z dnia 16.12.2016 r.

  • Oferty do
    27

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: ds. współpracy międzynarodowej

w Wydziale Współpracy Międzynarodowej w Gabinecie Głównego Inspektora



Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Adres urzędu:

Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa

WARUNKI PRACY

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała – powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

ZAKRES ZADAŃ

  • Uczestnictwo w pracach zespołów i grup roboczych (Euro Contrôle Route - ECR Harmonie oraz ECR Training), obsługa prac przedstawiciela GITD pełniącego funkcję przewodniczącego grupy roboczej ECR Harmonie, w tym przygotowywanie planów spotkań, analiza dokumentów omawianych w trakcie posiedzeń grupy roboczej;
  • Udzielanie właściwym organom innych państw niezbędnej pomocy i wyjaśnień w zakresie kontroli drogowych, organizacja i koordynacja spotkań, szkoleń, wymian międzynarodowych (w tym realizacja zamówień publicznych niezbędnych w tym zakresie), wymiana informacji, organizacja skoordynowanych kontroli;
  • Sporządzanie sprawozdań z kontroli w zakresie stosowania przepisów dotyczących czasu pracy kierowców, stanu technicznego pojazdów oraz przewozu drogowego towarów niebezpiecznych, na podstawie danych przekazywanych przez organy uprawnione do kontroli, sporządzanie we współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Inspektoratu sprawozdań z działalności kontrolnej Inspekcji na podstawie otrzymywanych sprawozdań i zestawień oraz danych z Centralnej ewidencji Naruszeń;
  • Udział w pracach grup roboczych na forum międzynarodowym (m.in. UE oraz ONZ);
  • Obsługa klientów zewnętrznych w kwestii związanych z realizacją międzynarodowych przewozów drogowych przez polskich przedsiębiorców;
  • Współpraca w szczególności z Biurem Informatyki i Łączności oraz Biurem Nadzoru Inspekcyjnego w zakresie zbierania danych i informacji z działalności kontrolnej Inspekcji;
  • Pozyskiwanie, przygotowywanie oraz koordynowanie bieżącej współpracy podjętej w ramach projektów współpracy bliźniaczej (tzw. twinning), w tym koordynacja zarządzania projektami we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi GITD;
  • Przekazywanie do ministerstwa właściwego ds. transportu, opracowanych przez właściwe komórki organizacyjne GITD, wkładów merytorycznych do dokumentów przygotowywanych pod obrady komitetu ds. Europejskich – KSE;

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok związane z administracja publiczną lub transportem drogowym lub współpracą międzynarodową;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1;
  • znajomość ustawy o transporcie drogowym, oraz innych przepisów prawa polskiego określających uprawnienia kontrolne Inspekcji Transportu Drogowego, kodeksu postepowania administracyjnego, prawa wspólnotowego w zakresie transportu drogowego;
  • wiedza o funkcjonowaniu i strukturach Unii Europejskiej;
  • komunikatywność, współpraca w zespole, samodzielność, myślenie analityczne, kreatywność, orientacja na klienta, dzielenie się wiedza i doświadczeniem;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracja lub prawo lub transport
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego lub rosyjskiego na poziomie B1;

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Główny Inspektorat Transportu Drogowego Biuro Dyrektora Generalnego Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.94.2016.1134.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumentv-do-pobrania. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu. W zakładce tej znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. (Urząd zastrzega sobie prawo do komunikowania się z kandydatami/kandydatkami poprzez pocztę elektroniczną.)
W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
•   weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
•   weryfikacja wiedzy,
•   weryfikacja znajomości języków obcych,
•   rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.) jest Główny Inspektor Transportu Drogowego.



Liczba odwiedzin: 3042

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

Udostępnił: Katarzyna Sanojca

Komórka organizacyjna: BDG

Wprowadzono: 16.12.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×