Komenda Powiatowa Policji w Miliczu
Ogłoszenie o naborze nr 14297ARCHIWALNE z dnia 17.08.2017 r.
-
Oferty do
22
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kierownik kancelarii tajnej
Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Milicz
Komenda Powiatowa Policji w Miliczu
56-300 Milicz, ul. Kościuszki 4
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- realizacja zadań i organizacja pracy w Kancelarii Tajnej;
- realizacja zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji;
- realizacja zadań z zakresu gospodarki mieszkaniowej;
- prowadzenie składnicy akt jednostki;
- nadzór nad działalnością archiwalną jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
- znajomość aktualnych przepisów dot. ochrony informacji niejawnych;
- znajomość aktualnych przepisów dot. archiwizowania dokumentów;
- znajomość aktualnych przepisów dot. ochrony danych osobowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie administracyjne;
- doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku w jednostkach administracji publicznej.
- poświadczenie bezpieczeństwa;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 22.08.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Miliczu
56-300 Milicz, ul. Kościuszki 4
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia o naborze, numer telefonu oraz adres e-mail.
Kandydatka/kandydat, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru i jego zakończeniu.
Aplikacje niekompletne lub złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych.
Informacji dot. naboru udziela inspektor ds. kadr i szkolenia mgr Jadwiga Sługocka nr tel. 713806209