Komenda Powiatowa Policji w Miliczu

Ogłoszenie o naborze nr 14297ARCHIWALNE z dnia 17.08.2017 r.

  • Oferty do
    22

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Milicz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Miliczu
56-300 Milicz, ul. Kościuszki 4

WARUNKI PRACY

Praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, obsługa urządzeń biurowych. Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnym narządem ruchu, praca na pierwszym piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • realizacja zadań i organizacja pracy w Kancelarii Tajnej;
  • realizacja zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji;
  • realizacja zadań z zakresu gospodarki mieszkaniowej;
  • prowadzenie składnicy akt jednostki;
  • nadzór nad działalnością archiwalną jednostki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
  • znajomość aktualnych przepisów dot. ochrony informacji niejawnych;
  • znajomość aktualnych przepisów dot. archiwizowania dokumentów;
  • znajomość aktualnych przepisów dot. ochrony danych osobowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne;
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata na podobnym stanowisku w jednostkach administracji publicznej.
  • poświadczenie bezpieczeństwa;

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 22.08.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Miliczu
    56-300 Milicz, ul. Kościuszki 4

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia o naborze, numer telefonu oraz adres e-mail.
Kandydatka/kandydat, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru i jego zakończeniu.
Aplikacje niekompletne lub złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów aplikacyjnych.
Informacji dot. naboru udziela inspektor ds. kadr i szkolenia mgr Jadwiga Sługocka nr tel. 713806209



Liczba odwiedzin: 2631

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Miliczu

Udostępnił: Jadwiga Sługocka

Komórka organizacyjna: Jednoosobowe Stanowisko ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 17.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×