Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu

Ogłoszenie o naborze nr 14902ARCHIWALNE z dnia 05.09.2017 r.

  • Oferty do
    11

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: finansów

w sekcji ds. finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Wałcz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
ul. 12-go Lutego 20
78 – 600 Wałcz

WARUNKI PRACY

• praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy, w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30, • możliwość wyjazdów służbowych, • kontakty z podmiotami zewnętrznymi, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, • narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax, pojazd służbowy, • praca na I piętrze budynku, • toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, • brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • księgowanie operacji finansowych dotyczących płatności zobowiązań oraz należności w celu dostarczenia aktualnej i rzetelnej informacji finansowej w zakresie regulowania zobowiązań i pozyskiwania dochodów budżetowych,
  • sporządzanie list płac świadczeń, uposażeń i wypłat wynagrodzeń za pracę funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym w celu terminowego regulowania należności pracowniczych,
  • prowadzenie obsługi kasowej jednostki w przypadkach wystąpienia transakcji gotówkowych,
  • prowadzenie imiennych kart osobowych członków Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej oraz księgowanie operacji finansowych Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej przy KP PSP w Wałczu w celu dostarczenia aktualnej i rzetelnej informacji finansowej w zakresie gospodarki finansowej Pracowniczej Kasy zapomogowo – Pożyczkowej,
  • przygotowywanie danych do obowiązujących sprawozdań i deklaracji w celu ich prawidłowego i rzetelnego sporządzenia przez głównego księgowego jednostki,
  • uzgadnianie na koniec miesiąca obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej dotyczącej rozrachunków z dostawcami i odbiorcami w celu ustalenia rzetelności i prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych,
  • prowadzenie indywidualnych kart mieszkaniowych funkcjonariuszy oraz sporządzanie projektów decyzji w sprawie przyznania równoważnika za remont lokalu mieszkalnego mając na celu dotrzymanie terminowości wydawania decyzji i naliczania świadczeń za remont lokalu mieszkalnego,
  • rozliczanie inwentaryzacji składników majątku w celu rzetelnego przedstawienia stanu majątkowego jednostki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów podatkowych oraz dotyczących sposobu naliczania i opłacania składek ZUS
  • Znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych,
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Nieposzlakowana opinia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku rachunkowość lub finanse bądź bankowość i finanse
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowiskach pracy w księgowości
  • Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „zastrzeżone”
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel, Płatnik

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „zastrzeżone”
  • Kopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.)

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
    ul. 12-go Lutego 20
    78-600 Wałcz
    Pokój nr 103

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

I. TECHNIKI I METODY NABORU:

1.   Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – sprawdzian wiedzy i umiejętności,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Informacja o zakwalifikowaniu do dalszych etapów postępowania wraz ze wskazaniem miejsca i terminu kolejnego etapu zostanie wywieszona w miejscu powszechnie dostępnym Komendy Powiatowej PSP w Wałczu (tablica ogłoszeń, I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu http://www.kppspwalcz.binp.info

Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie do II i III etapu , oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.

I etap – weryfikacja dokumentów
Podczas etapu I dokonuje się:
a) Sprawdzenia kompletności złożonych przez kandydatów ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów niezbędnych zamieszczonych w ogłoszeniu.
b) Wykluczenia z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatów, które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.
c) Zgromadzenia dokumentów kandydatów przystępujących do naboru przez Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej.
d) Ustalenia przez Komisję Rekrutacyjną ilości osób zapraszanych do kolejnego etapu naboru.

II etap – sprawdzian wiedzy.
1)   Etap II procedury naboru składa się z następujących elementów:
a)   sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) – czas trwania 60 minut - składający się
z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości przepisów podatkowych, przepisów dotyczących sposobu naliczania i opłacania składek ZUS oraz z ustawy o rachunkowości
i finansach publicznych.
b)   sprawdzian umiejętności obsługi programów komputerowych: Word, Exel i Płatnik.

III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
1)   Podczas rozmowy oceniane są umiejętności i kwalifikacje kandydatów na podstawie 4 ustalonych kryteriów tj.:
a)   przygotowanie merytoryczne,
b)   treść i poprawność wypowiedzi,
c)   odporność na stres,
d)   umiejętność prezentacji.

2.   Po zakończeniu rozmowy kwalifikacyjnej członkowie Komisji Rekrutacyjnej podejmują decyzję o wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawiają Komendantowi Powiatowemu PSP w Wałczu, celem zatrudnienia wybranego kandydata, a także wskazują wśród tych kandydatów osoby niepełnosprawne.

3.   Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu niezwłocznie po przeprowadzonym naborze upowszechnia informację o wynikach naboru poprzez umieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń, I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu http://www.kppspwalcz.binp.info

II. INFORMACJE DODATKOWE:

1.   Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać pocztą w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej na stanowisko starszy referent ds. finansów – imię
i nazwisko”.
2.   Oświadczenia załączane do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą.
4.   W przypadku rezygnacji z podjęcia pracy przez wybranego kandydata lub rezygnacji z pracy w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy przez zatrudnionego kandydata, istnieje możliwość zatrudnienia na to stanowisko innej osoby spośród kandydatów, zgodnie z art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
5.   Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru włącza się do jego akt osobowych.
6.   Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
7.   Kandydaci aplikujący na wolne stanowisko pracy w ramach procedury przystępując do każdego z etapów naboru powinni legitymować się dokumentem tożsamości.
8.   Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 67 258-94-71 w.25.



Liczba odwiedzin: 3552

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu

Udostępnił: MAGDALENA HUZAR

Komórka organizacyjna: SEKCJA DS. ORGANIZACJI I KADR

Wprowadzono: 05.09.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×