Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
Ogłoszenie o naborze nr 14902ARCHIWALNE z dnia 05.09.2017 r.
-
Oferty do
11
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: finansów
w sekcji ds. finansów
Wałcz
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
ul. 12-go Lutego 20
78 – 600 Wałcz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- księgowanie operacji finansowych dotyczących płatności zobowiązań oraz należności w celu dostarczenia aktualnej i rzetelnej informacji finansowej w zakresie regulowania zobowiązań i pozyskiwania dochodów budżetowych,
- sporządzanie list płac świadczeń, uposażeń i wypłat wynagrodzeń za pracę funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym w celu terminowego regulowania należności pracowniczych,
- prowadzenie obsługi kasowej jednostki w przypadkach wystąpienia transakcji gotówkowych,
- prowadzenie imiennych kart osobowych członków Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej oraz księgowanie operacji finansowych Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej przy KP PSP w Wałczu w celu dostarczenia aktualnej i rzetelnej informacji finansowej w zakresie gospodarki finansowej Pracowniczej Kasy zapomogowo – Pożyczkowej,
- przygotowywanie danych do obowiązujących sprawozdań i deklaracji w celu ich prawidłowego i rzetelnego sporządzenia przez głównego księgowego jednostki,
- uzgadnianie na koniec miesiąca obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej dotyczącej rozrachunków z dostawcami i odbiorcami w celu ustalenia rzetelności i prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- prowadzenie indywidualnych kart mieszkaniowych funkcjonariuszy oraz sporządzanie projektów decyzji w sprawie przyznania równoważnika za remont lokalu mieszkalnego mając na celu dotrzymanie terminowości wydawania decyzji i naliczania świadczeń za remont lokalu mieszkalnego,
- rozliczanie inwentaryzacji składników majątku w celu rzetelnego przedstawienia stanu majątkowego jednostki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- Posiadanie prawa jazdy kat. B
- Znajomość przepisów podatkowych oraz dotyczących sposobu naliczania i opłacania składek ZUS
- Znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych,
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność pracy w zespole
- Nieposzlakowana opinia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe o kierunku rachunkowość lub finanse bądź bankowość i finanse
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowiskach pracy w księgowości
- Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „zastrzeżone”
- Umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel, Płatnik
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „zastrzeżone”
- Kopia innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (uprawnienia, ukończone kursy, itp.)
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
ul. 12-go Lutego 20
78-600 Wałcz
Pokój nr 103
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
I. TECHNIKI I METODY NABORU:
1. Postępowanie kwalifikacyjne zostanie przeprowadzone w III etapach:
I etap – weryfikacja dokumentów,
II etap – sprawdzian wiedzy i umiejętności,
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o zakwalifikowaniu do dalszych etapów postępowania wraz ze wskazaniem miejsca i terminu kolejnego etapu zostanie wywieszona w miejscu powszechnie dostępnym Komendy Powiatowej PSP w Wałczu (tablica ogłoszeń, I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu http://www.kppspwalcz.binp.info
Niestawienie się przez kandydata w wyznaczonym terminie do II i III etapu , oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
I etap – weryfikacja dokumentów
Podczas etapu I dokonuje się:
a) Sprawdzenia kompletności złożonych przez kandydatów ofert oraz spełnienia wszystkich wymogów niezbędnych zamieszczonych w ogłoszeniu.
b) Wykluczenia z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatów, które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.
c) Zgromadzenia dokumentów kandydatów przystępujących do naboru przez Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej.
d) Ustalenia przez Komisję Rekrutacyjną ilości osób zapraszanych do kolejnego etapu naboru.
II etap – sprawdzian wiedzy.
1) Etap II procedury naboru składa się z następujących elementów:
a) sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) – czas trwania 60 minut - składający się
z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości przepisów podatkowych, przepisów dotyczących sposobu naliczania i opłacania składek ZUS oraz z ustawy o rachunkowości
i finansach publicznych.
b) sprawdzian umiejętności obsługi programów komputerowych: Word, Exel i Płatnik.
III etap – rozmowa kwalifikacyjna.
1) Podczas rozmowy oceniane są umiejętności i kwalifikacje kandydatów na podstawie 4 ustalonych kryteriów tj.:
a) przygotowanie merytoryczne,
b) treść i poprawność wypowiedzi,
c) odporność na stres,
d) umiejętność prezentacji.
2. Po zakończeniu rozmowy kwalifikacyjnej członkowie Komisji Rekrutacyjnej podejmują decyzję o wyłonieniu nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawiają Komendantowi Powiatowemu PSP w Wałczu, celem zatrudnienia wybranego kandydata, a także wskazują wśród tych kandydatów osoby niepełnosprawne.
3. Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu niezwłocznie po przeprowadzonym naborze upowszechnia informację o wynikach naboru poprzez umieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń, I piętro) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu http://www.kppspwalcz.binp.info
II. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać pocztą w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej na stanowisko starszy referent ds. finansów – imię
i nazwisko”.
2. Oświadczenia załączane do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą.
4. W przypadku rezygnacji z podjęcia pracy przez wybranego kandydata lub rezygnacji z pracy w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy przez zatrudnionego kandydata, istnieje możliwość zatrudnienia na to stanowisko innej osoby spośród kandydatów, zgodnie z art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru włącza się do jego akt osobowych.
6. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
7. Kandydaci aplikujący na wolne stanowisko pracy w ramach procedury przystępując do każdego z etapów naboru powinni legitymować się dokumentem tożsamości.
8. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 67 258-94-71 w.25.