Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku
Ogłoszenie o naborze nr 889ARCHIWALNE z dnia 24.06.2016 r.
-
Oferty do
4
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
Zespół Administracyjno-Gospodarczy
Szczecinek
KOMENDA POWIATOWA POLICJI
ul. POLNA 25
78-400 SZCZECINEK
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie gospodarki mandatowej-składanie zapotrzebowania na bloczki mandatowe w formie elektronicznej, pobieranie bloczków mandatowych, sporządzanie zestawień mandatów i elektroniczne przesyłanie mandatów do Urzędu Skarbowego w Szczecinie
- sporządzanie zestawień wniosków o wypłatę dopłaty do wypoczynku policjantów
- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczeg, kulturalno-oświatowego, sportowo-szkoleniowego
- sporządzanie wykazów równoważnika za posiłki profilaktyczne dla policjantów
- wystawianie wezwań do zapłaty zatrzymanych do wytrzeźwienia
- prowadzenie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem pracowników cywilnych w odzież ochronną zgodnie z obowiązującymi przepisami
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 2 lata w obszarze administracji
- znajmość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- znajmość przepisów Rozporządzenia MSWiA z dn.04.03.2002r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących policjantom oraz członkom ich rodzin
- znajomośc przepisów Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej i Kodeksu Pracy
- znajomość przepisów Rozporządzenia RM z dn.26.01.2016r. w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych...
- znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność organizacji pracy, samodzielność w działaniu
- dokładność, skrupulatność i rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
- zaświadczenie potwierdzające odbycie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- pismne oświadczenie kandydata
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.07.2016
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Polna 25
78-400 Szczecinek
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dane kontaktowe:
KPP Szczecinek
ul. Polna 25
nr tel. 0943753411 lub 0943753412
Przewidywany termin zatrudnienia: 01.08.2016r.
Proponowane wynagrodzenie:
mnożnik 1,216 kwoty bazowej tj. 2.278,59 zł + premia z tytułu wysługi