Archiwum Państwowe w Koszalinie

Ogłoszenie o naborze nr 10279ARCHIWALNE z dnia 14.04.2017 r.

  • Oferty do
    5

    maja

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

archiwista

do spraw: do spraw udostępniania, przechowywania i opracowania materiałów archiwalnych zgromadzonych w Oddziale w Szczecinku

Oddział w Szczecinku



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecinek

Archiwum Państwowe w Koszalinie
Oddział w Szczecinku
ul. Parkowa 3
78-400 Szczecinek

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Koszalinie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
75-803 Koszalin

WARUNKI PRACY

praca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientem stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner) stanowisko zlokalizowane na parterze urzędu (budynek 2 piętrowy) konieczność poruszania się między kondygnacjami w budynku brak windy osobowej budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, roztocza kurzu domowego

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie czynności kancelaryjnych oraz prowadzenie filii archiwum zakładowego w celu zapewnienia obsługi kancelaryjno-administracyjnej Oddziału Zamiejscowego w Szczecinku
  • Udostępnianie materiałów archiwalnych i księgozbioru w Czytelni Akt, pomoc przy załatwianiu formalności związanych z ich udostępnianiem, dostarczanie akt do Czytelni, przygotowanie do udostępniania, sprawdzanie ich stanu i kompletności
  • Przyjmowanie klientów Urzędu i udzielanie informacji o zasobie archiwalnym i bibliotecznym w celu realizacji zadań z zakresu informacji archiwalnej oraz udzielanie informacji do celów kwerendalnych
  • Porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami metodycznymi, wydzielanie akt kat. B z porządkowanych zespołów archiwalnych zgodnie z obowiązującą procedurą w Archiwum Państwowym w Koszalinie oraz opracowywanie pomocy ewidencyjno-informacyjnych do zasobu w celu udostępnienia materiałów archiwalnych użytkownikom
  • Wykonywanie kwerend krajowych i zagranicznych w celu realizacji wniosków złożonych przez interesantów i użytkowników
  • Monitorowanie stanu zasobu archiwalnego i bibliotecznego poprzez systematyczne kontrolowanie, odczytywanie i rejestrowanie wskazań termometrów i higrometrów umieszczonych w magazynach archiwalnych i w pomieszczeniu biblioteki. Bieżące informowanie Kierownika Oddziału w Szczecinku o stwierdzonych usterkach, nieporządkach oraz o zagrożeniu bezpieczeństwa
  • Wykonywanie reprodukcji materiałów archiwalnych i z księgozbioru na zlecenie użytkowników
  • Pomoc przy organizacji i prowadzeniu działalności popularyzatorskiej i edukacyjnej w celu upowszechniania wiedzy o zasobie Oddziału AP w Szczecinku i regionie

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie i policealne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze związanym z administracją, archiwami lub instytucjami kultury
  • wiedza z zakresu przepisów prawa archiwalnego i udostępniania materiałów archiwalnych
  • umiejętność obsługi komputera, w tym obsługa portali społecznościowych
  • umiejętność korzystania z Internetu
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista w kontaktach międzyludzkich
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe historyczne ze specjalizacją archiwalną
  • kurs kancelaryjno -archiwalny
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomość zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno - archiwalnych
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych, takich jak skaner, kserokopiarka

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.05.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Koszalinie
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
    75-803 Koszalin



INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty niekompletne, niepodpisane i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefoniczne lub za pomocą poczty elektronicznej.
Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 94 317 03 60; 94 341 87 28.



Liczba odwiedzin: 3240

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Koszalinie

Udostępnił: Grzegorz Tymoteusz Andryszak

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. komputeryzacji

Wprowadzono: 14.04.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×