Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 18598ARCHIWALNE z dnia 28.11.2017 r.

  • Oferty do
    8

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: Majątku Skarbu Państwa

w Zespole ds. Majątku Skarbu Państwa



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
ul. Tama Pomorzańska 13a
70-030 Szczecin

WARUNKI PRACY

• Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. • Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. • Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. • Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. • Czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. • Siedziba Urzędu znajduje się w Szczecinie przy ul. Tama Pomorzańska 13a i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, niewyposażonym w windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Nadzór nad powierzonym mieniem Skarbu Państwa oraz współpraca z urzędami w celu prawidłowego dysponowania nieruchomościami Skarbu Państwa (umowy najmu, dzierżawy, użyczenia ).
  • Wnioskowanie o ustanowienie trwałego zarządu, przekazanie i wygaszenie trwałego zarządu, prowadzenie opłat związanych z trwałym zarządem nieruchomości, prowadzenie spraw związanych z ewidencją i dokumentacją prawno – własnościową gruntów i nieruchomości w celu dokumentowania praw właścicielskich nieruchomości.
  • Prowadzenie nadzoru nad zawieraniem umów użytkowania gruntów pokrytych wodami, umów użyczenia, dzierżaw, najmu, przygotowanie, rejestrowanie i realizowanie wszelkich umów najmu i dzierżawy dotyczących budynków w celu pozyskania informacji o wpływie środków finansowych do budżetu.
  • Potwierdzanie regulacji stanu prawnego nieruchomości na podstawie Prawa wodnego i ustawy o gospodarce nieruchomościami, rozbudowa i uzupełnianie bazy informacyjnej o wszelkich obiektach mających wpływ na eksploatację i utrzymanie wód administrowanych przez Zarząd celem udostępnienia zainteresowanym komórkom danych z zakresu ewidencji gruntów oraz określenia wysokości opłat dzierżawnych i podatków od gruntów i nieruchomości.
  • Dbałość o zgodność zmian użytków gruntowych ze stanem faktycznym na podstawie Prawa geodezyjnego i kartograficznego, uczestniczenie przy tym w czynnościach przyjęcia granic nieruchomości podlegającej podziałowi, czynnościach wznowienia znaków granicznych w celu sposobu i trybu prawidłowego dokonywania podziałów nieruchomości.
  • Realizacja obowiązków wynikających z ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości w celu wpisu tego prawa we właściwych sądach rejonowych.
  • Prowadzenie spraw związanych z opłatami dotyczącymi podatków i opłat lokalnych nieruchomości w celu wypełnienia obowiązku podatkowego.
  • Sporządzanie sprawozdania z aktualnego stanu mienia Skarbu Państwa (według jednostek administracji wodnej i województw ) i przekazywanie właściwej jednostce nadrzędnej.
  • Współpraca i wymiana informacji z urzędami gmin związanych z problematyką dotyczącą nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu w celu przestrzegania przepisów prawidłowego dysponowania nieruchomościami.
  • Uczestnictwo w jednorazowych spotkaniach i reprezentowanie dyrektora w postępowaniu administracyjnym.
  • Prowadzenie archiwum dokumentacji prawno – własnościowej gruntów i nieruchomości administrowanych przez RZGW Szczecin.
  • Rozbudowa i uzupełnianie bazy informacji o wszelkich obiektach mających wpływ na eksploatację i utrzymanie wód administrowanych przez RZGW Szczecin.
  • Uzgadnianie z właściwymi działami stanu poszczególnych składników majątku Skarbu Państwa, znajdujących się w ewidencji bilansowej i pozabilansowej RZGW Szczecin: nieruchomości (wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami); gruntów pokrytych wodami (ustawa Prawo wodne).
  • Praca na opisywanym stanowisku wymaga wiedzy z zakresu zarządzania nieruchomościami, polegającej na podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie nie pogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem. Zasady gospodarowania nieruchomościami określone są w aktach prawnych i dotyczą gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego, scalania gruntów i podziału nieruchomości. Osoba na opisywanym stanowisku ma zróżnicowany zakres obowiązków, bez jednego głównego zadania. Ponadto, złożoność pracy wynika z regularnej współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi, urzędami w ramach powierzonych zadań. Kreatywność na opisywanym stanowisku wymagana jest w szczególności na poziomie merytorycznym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku związanym z gospodarowaniem nieruchomościami lub zarządzaniem majątkiem Skarbu Państwa;
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo wodne, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Kodeks postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu: prawa, ekonomii, gospodarki nieruchomościami, geodezji
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok związane z gospodarką wodną, w szczególności w sferze administracji publicznej
  • znajomość i umiejętność obsługi jednego z geograficznych systemów informacji przestrzennej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność analizy opracowań, syntezy
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • umiejętność argumentowania, przekonywania, umiejętność rozwiązywania problemów
  • odpowiedzialność, komunikatywność, asertywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • obsługa pakietu Microsoft Office

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej
    ul. Tama Pomorzańska 13a
    70-030 Szczecin

    z dopiskiem "Oferta pracy: I/IS-SS/1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą. List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie dalszych etapów rekrutacji. Prosimy o podanie możliwie pełnych danych kontaktowych – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Nie zwracamy przesłanych dokumentów aplikacyjnych. Oferty osób wskazanych w protokole z naboru jako najlepsze, a nie zakwalifikowanych do zatrudnienia niszczone są komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w postępowaniu.
Dodatkowych informacji można uzyskać pod nr tel.: /0-91/ 44 11 263 p. Jolanta Podemska.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3124

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Regionalnego Zarządu

Jednostka organizacyjna: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie

Udostępnił: Magdalena Trocka

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Pracowniczych i Socjalnych

Wprowadzono: 28.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×