Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 16287ARCHIWALNE z dnia 06.10.2017 r.
-
Oferty do
17
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: prowadzenia gospodarki mandatowej
Wydziału Prewencji Komisariatu Policji Szczecin Niebuszewo KMP w Szczecinie
Szczecin
Komisariat Policji Szczecin Niebuszewo
al. Papieża Jana Pawła II 37
70-445 Szczecin
Komenda Miejska Policji
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie gospodarki mandatowej.Pobieranie, ewidencja, wydawanie funkcjonariuszom i rozliczanie bloczków mandatowych, wprowadzenie danych z mandatów karnych kredytowych i gotówkowych do systemu elektronicznego.
- Korespondencja z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w zakresie spraw zakończonych a przygotowanych do archiwizacji prowadzonych w toku czynności wyjaśniających
- Przygotowanie do archiwizacji spraw o wykroczenia merytorycznie zakończonych i przekazywanie ich do archiwum KP Szczecin-Niebuszewo.
- Przygotowanie do archiwizacji spraw ostatecznie załatwionych przez Wydział Prewencji z symbolem archiwalnym BC i B2.Sporządzanie spisów, przygotowanie do brakowania i przekazanie do archiwum celem ich brakowania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 6 miesięcy w administracji publicznej
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U.z 2016 r., poz. 1345 ze zm.) - Rozdział 1-9.
- znajomość rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 13.11 2015 r. w sprawie właściwości miejscowej naczelnika urzędu skarbowego uprawionego do poboru należności wynikających z grzywien nałożonych w drodze mandatu karnego(Dz.U. z 2015r. poz. 1997)
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26.01. 2016 r. w sprawie postępowania w zakresie formularzy mandatu karnego, mandatów karnych generowanych przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, grzywien nakładanych w drodze mandatu karnego oraz podmiotów nabywających odpłatnie formularze mandatu karnego (Dz.U.Poz.151 z póź.zm.).
- Znajomość zasad pracy kancelaryjno-biurowej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność i dobra organizacja pracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
z dopiskiem
Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 7/2017 - Starszy referent KP Szczecin-Niebuszewo
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Przypominamy o konieczności własnoręcznego podpisywania listu motywacyjnego i oświadczeń.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia odsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla zatrudnionej osoby brutto - 2175 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać po numerami telefonów: 91-82-13-195 lub 91-82-13-183.