Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 628ARCHIWALNE z dnia 16.06.2016 r.

  • Oferty do
    27

    czerwca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: Zespołu ds Profilaktyki Społecznej i Organizacji Służby

Wydział Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
Wydział Ruchu Drogowego
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana w godzinach 07:30-15:30, przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu. Oświetlenie naturalne i sztuczne.  Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 1 piętrze / brak podjazdu i wind/.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wprowadzanie danych do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
  • Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Policji (karty rejestracyjne Mrd 2/2, Mrd 5/1, wyroki, orzeczenia SESPOL).
  • Sporządzanie statystyk i analiz na podstawie Systemu Ewidencji Wypadków i Kolizji Drogowych – SEWIK.
  • Sporządzanie sprawozdań.
  • Prowadzenie i ewidencja księgozbioru należącego do WRD KMP w Szczecinie.
  • Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i urlopów.
  • Współpraca z Urzędem Miejskim, Strażą Miejską, Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie w zakresie korespondencji dotyczącej inżynierii ruchu drogowego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. z 2014r. poz. 1111 z późn. zm.) - Rozdział 1-9.
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015r. poz. 2135 z późn. zm.).
  • Znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.)
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2015r. poz. 155, z późn. zm.).
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Samodzielność i dobra organizacja pracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.06.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Szczecinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Kaszubska 35
    70-227 Szczecin
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 6/2016 starszy inspektor WRD "

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Szczecinie przed upływem tego terminu.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia brutto : 2424,75 zł plus dodatek za wysługę lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91-82-13-183.



Liczba odwiedzin: 2410

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Szczecinie

Udostępnił: Iwona Smoter

Komórka organizacyjna: sekcja kadr i szkolenia

Wprowadzono: 16.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×