Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 9315ARCHIWALNE z dnia 15.03.2017 r.
-
Oferty do
27
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor Urzędu Żeglugi Śródlądowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: administracji sieci informatycznej
Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Szczecin
Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zarządzanie pracą i nadzór nad ciągłością działania oraz wprowadzanie nowych funkcjonalności systemu informatycznego, serwera danych oraz sieci teleinformatycznej Urzędu, a w szczególności Centrum RIS
- Tworzenie, administrowanie i bieżąca aktualizacja stron internetowych Urzędu Żeglugi Śródlądowej, Centrum RIS, Komisji Technicznej, Biuletynu Informacji Publicznej i innych projektów realizowanych przez Urząd
- Diagnostyka, systematyczne przeglądy oraz wykonywanie drobnych napraw sprzętu, systemu informatycznego i sieci teleinformatycznej, w tym też zgłaszanie awarii do serwisów gwarancyjnych
- Instalowanie, konfiguracja i aktualizacja sprzętu, oprogramowania, systemów wymiany danych, a następnie przekazanie ich do użytkowania na stanowiskach pracy, z uwzględnieniem przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi
- Współpraca z Centrum RIS lub innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie przetwarzania, przechowywania i zabezpieczania danych oraz wdrażania środowiska komunikacji elektronicznej;
- Dokonywanie czynności związanych z zakupem urządzeń, wdrażaniem i eksploatacją sprzętu informatycznego oraz sieci teleinformatycznej z wykorzystaniem należnej gwarancji
- Udzielanie pomocy w pracach wdrożeniowych prowadzonych w ramach realizacji projektów dotyczących systemów informatycznych IT i Centrum RIS w celu ich merytorycznego wsparcia;
- Współpraca z innymi organami administracji publicznej oraz instytutami badawczymi w zakresie interoperacyjności i harmonizacji usług RIS z istniejącymi systemami informatycznymi i sieciami teleinformatycznymi;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- znajomość technologii: wirtualizacja w oparciu o produkty VMare, przełączanie sieciach WAN, sieci bezprzewodowej, obsługa aktywnych urządzeń sieciowych klasy UTM, korporacyjne systemy łączności telefonicznej VoIP
- znajomość problematyki żeglugi śródlądowej w zakresie systemów informatycznych
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawo jazdy kat. B
- dobra znajomość języka niemieckiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku specjalista ds. administracji sieci informatycznej
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka niemieckiego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.03.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Żeglugi Śródlądowej
pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin
sekretariat - pok. nr 29, parter
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 13:00
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91 43 40 279.