Kuratorium Oświaty w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 5994ARCHIWALNE z dnia 30.11.2016 r.

  • Oferty do
    16

    grudnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Zachodniopomorski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: płac

w Wydziale Finansowo - Księgowym



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Kuratorium Oświaty
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie urzędu; praca przy komputerze. Urząd nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów oraz toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo), urząd nie jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych oraz innych świadczeń ze stosunku pracy, przelewów wynagrodzeń i potrąceń wynagrodzeń z różnych tytułów; prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu wynagrodzeń,
  • sporządzanie i przekazywanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w programie „Płatnik” odpowiednich raportów imiennych i deklaracji rozliczeniowych w imieniu Kuratorium oraz odprowadzanie do urzędu skarbowego pobranych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,
  • sporządzanie zestawień list płac, rozliczenia płac i składek ZUS z uwzględnieniem układu zadaniowego budżetu oraz ocen i analiz wykonania budżetu Kuratorium, w tym opracowywanie analiz wykonania oraz prognoz wynagrodzeń pracowników,
  • realizacja wyznaczonych zadań związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji celowych budżetu państwa,
  • sporządzanie kwartalnych sprawozdań budżetowych z wykorzystania środków na wynagrodzenia (Rb-70) oraz okresowych sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników i ich pochodnych i innych obowiązujących,
  • sporządzanie imiennych rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla podatników i Urzędu Skarbowego,
  • prowadzenie centralnego rejestru umów/porumienień zawieranych przez Kuratorium,
  • wystawianie zaświadczeń o wysokości dochodów do różnych instytucji lub na wniosek pracownika, w tym Rp-7 oraz prowadzenie ich ewidencji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 3 lata w komórce finansowo - księgowej,
  • znajomość przepisów prawa w zakresie: służby cywilnej, ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, podatku dochodowego od osób fizycznych, finansów publicznych,
  • znajomość naliczania i rozliczania wynagrodzeń,
  • biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii, rachunkowości lub pokrewne,
  • doświadczenie zawodowe: doświadczenie w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • umiejętność obsługi programu Płatnik,
  • samodzielność,
  • odpowiedzialność,
  • sumienność i rzetelność,
  • komunikatywność,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty
    ul. Wały Chrobrego 4
    70-502 Szczecin
    z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – specjalista ds. płac”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Informacja o metodach i technikach naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna.
Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dokumenty należy składać wyłącznie w zaklejonej kopercie.



Liczba odwiedzin: 3110

Wytworzył/odpowiada: Zachodniopomorski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Szczecinie

Udostępnił: Wioletta Rojewska

Komórka organizacyjna: Wydział Administracji i Kadr

Wprowadzono: 30.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×