Urząd Morski w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 50510ARCHIWALNE z dnia 05.07.2019 r.
-
Oferty do
19
lipca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: zagospodarowania terenów - zgody wodnoprawne
w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Geodezji
Szczecin
Urząd Morski w szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie spraw i sporządzanie projektów postanowień Dyrektora UMS w procedurze uzgadniania pozwoleń wodnoprawnych, wnoszenia lub niewnoszenia sprzeciwu od przyjęcia zgłoszenia wodnoprawnego, oceny wodnoprawnej - wydawanych przez stosowne organy,
- Prowadzenie spraw i sporządzanie projektów postanowień Dyrektora UMS w procedurze uzgadniania: decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla pasa technicznego jako obszaru szczególnego zagrożenia powodzią, pasa ochronnego oraz morskich portów i przystani - wydawanych przez stosowne organy,
- Określanie na potrzeby uzgodnień decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego uwarunkowań lokalizacyjnych i technicznych aspektów zabudowy na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią,
- Weryfikacja , w procedurze uzgadniania decyzji o pozwoleniu na budowę wydawanych przez stosowne organy, spełnienia wymagań, określanych w decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub w miejscowych planach zagospodarowana przestrzennego, w tym dotyczących zabudowy na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią,
- Sprawdzanie zgodności decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu - wydawanych przez wójtów, burmistrzów i prezydentów – oraz decyzji o pozwoleniu na budowę wydawanych przez starostów i wojewodę - z postanowieniami Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie, określającymi warunki uzgodnienia projektów tych decyzji,
- Sprawdzanie zgodności decyzji dotyczących zgód wodnoprawnych z postanowieniami Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie uzgadniającymi te decyzje.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe planowanie przestrzenne lub zagospodarowanie przestrzenne lub architektura lub budownictwo lub ochrona środowiska lub inżynieria sanitarna lub gospodarka wodna lub geografia
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok praktyki związanej z pozwoleniami wodnoprawnymi lub z określaniem uwarunkowań lokalizacji obiektów lub planowaniem i zagospodarowanie przestrzennym, lub inżynierią sanitarną lub ochroną środowiska lub gospodarką wodną
- praktyczna umiejętność pracy z oprogramowaniem biurowym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu kpa, prawa wodnego, prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- staż pracy: co najmniej 6 miesięcy pracy w organach administracji publicznej
- uprawnienia budowlane
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość zagadnień i obsługi oprogramowania CAD lub GIS
- znajomość procedur w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.07.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Morski w Szczecinie
Wydział Spraw Pracowniczych, pok. 221 a
Pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie, Plac Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Telefon - 91 4403-309, email - IOD@ums.gov.pl.
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Komisja rekrutacyjna powołana przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikują się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 4403552 lub 91 4403207. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 914403410.
Wynagrodzenie zasadnicze: ok. 3 600,00 zł + dodatek stażowy.
Oferty niekompletne, otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.