Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 26577ARCHIWALNE z dnia 01.05.2018 r.

  • Oferty do
    16

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: zarządzania kryzysowego oraz ciągłości działania

w Dziale Bezpieczeństwa i Ochrony Informacji w Izbie Administracji Skarbowej w Szczecinie



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

ul. Energetyków 55
70-952 Szczecin

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
ul. Franklina Roosevelta 1,2
70-525 Szczecin

WARUNKI PRACY

- Stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe - Oświetlenie sztuczne i naturalne - Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie - Praca w obiekcie nieposiadającym wind oraz nieprzystosowanym do pracy osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • ZADANIA PODSTAWOWE:
  • Realizacja zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym oraz ciągłością działania
  • Opracowywanie, analiza oraz opiniowanie dokumentacji dotyczącej zarządzania kryzysowego oraz ciągłości działania
  • Monitoring zagrożeń oraz współpraca ze służbami
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń dla podległych komórek i jednostek organizacyjnych
  • Analiza i zarządzanie ryzykiem w obszarze zarządzania kryzysowego oraz ciągłości działania
  • ZADANIA DODATKOWE:
  • Realizowanie zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych i prawnie chronionych
  • Realizowanie zadań z zakresu spraw ochrony fizycznej osób i mienia
  • Realizowanie zadania z zakresu spraw obronnych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub powyżej 1 roku doświadczenia w danym obszarze
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i prawnie chronionych
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe z zakresu bezpieczeństwa
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, ochrony fizycznej osób i mienia

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul Franklina Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin (lub osobiście w kancelarii, pok. 28)
    Prosimy o składanie ofert z dopiskiem
    „Nabór zewnętrzny, Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie – IWO” oraz wskazanie numeru ogłoszenia.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania religijne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Zgodnie z ustawą z 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 216, poz. 1584, z późn. zm.), pracownik służby cywilnej nie może:
- prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taka działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności, nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego, a także pełnienia funkcji członka zarządu na podstawie umowy o świadczenie usług zarządzania, o której mowa
w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2016 r. o zasadach kształtowania wynagrodzeń osób kierujących niektórymi spółkami (Dz. U. poz. 1202 i 2260);
- posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10% akcji lub udziały przedstawiające więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek;
- być członkiem zarządów, rad nadzorczych lub komisji rewizyjnych spółek prawa handlowego;
- być zatrudniony lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność;
- być członkami zarządów, rad nadzorczych lub komisji rewizyjnych spółdzielni,
z wyjątkiem rad nadzorczych spółdzielni mieszkaniowych,
- być członkiem zarządów fundacji prowadzących działalność gospodarczą.

Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku wynosi 3447,86 zł brutto.
Wyżej wymienione wynagrodzenie nie zawiera kwoty dodatku za wysługę lat.

Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane.

Życiorys/CV, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Oświadczenia muszą być zgodne z obowiązującymi wzorami zamieszczonymi na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w zakładce wzory oświadczeń.
Okres wymaganego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów.

Kandydaci/ kandydatki spełniający/e wymagania zostaną poinformowani/e telefonicznie lub drogą e-mailową o terminie postępowania rekrutacyjnego, dodatkowo lista osób zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru wraz z terminami ich realizacji zostanie opublikowana na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie – w zakładce wyniki naborów.
Wynik naboru zostanie opublikowanych na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie oraz w Biuletynie KPRM.

Planowany termin realizacji to maj 2018 r.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91-48-03-786.



Liczba odwiedzin: 3280

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

Udostępnił: Małgorzata Śliwka

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 01.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×