Izba Celna w Szczecinie
Ogłoszenie o naborze nr 4356ARCHIWALNE z dnia 10.10.2016 r.
-
Oferty do
20
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
radca prawny
do spraw: pracownik w grupie stanowisk samodzielnych w służbie cywilnej
Izba Celna w Szczecinie
Szczecin
Izba Celna w Szczecinie
ul. Energetyków 55
71-950 Szczecin
Informacja nr 3/2016 z dnia 07 października 2016 r.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Świadczenie pomocy prawnej w obszarze Izby Celnej w Szczecinie
- Wydawanie opinii prawnych w zakresie stosowania m.in. przepisów prawa administracyjnego, podatkowego, egzekucyjnego, upadłościowego, celnego, cywilnego, zamówień publicznych, itd. na potrzeby komórek organizacyjnych i kierownictwa
- Opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów cywilno-prawnych związanych z działalnością Izby Celnej.
- Udzielanie porad prawnych i wyjaśnień z zakresu stosowania prawa.
- Reprezentowanie Dyrektora Izby Celnej przed sądami powszechnymi, pracy, administracyjnymi, itp.
- Prowadzenie postępowań w zakresie właściwości komórki , w tym sądowych, w ich ramach sporządzanie pozwów, odpowiedzi na pozwy, apelacji i in. pism procesowych.
- Opiniowanie pod względem formalno-prawnym odpowiedzi na skargi do WSA, z zastrzeżeniem, że w sprawach z zakresu podatku akcyzowego pod względem prawnym.
- Sporządzanie skarg kasacyjnych do NSA.
- Reprezentowanie Dyrektora Izby Celnej w postepowaniach odwoławczych i skargowych dotyczacych zamówień publicznych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze, posiadanie aktualnego wpisu na listę radców prawnych,
- doświadczenie zawodowe: 3 lata -na stanowisku radcy prawnego, -w pracy w obsłudze prawnej instytucji państwowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- dobra znajomość obsługi komputera
- preferowane doświadczenie w zakresie stosowania przepisów prawa administracyjnego, w szczególności przepisów postepowania egzekucyjnego w administracji i przepisów prawa upadłościowego oraz przepisów prawa cywilnego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wyższe wykształcenie prawnicze
- kserokopia aktualnego wpisu na listę radców prawnych
- kserokopia dokumentów potwierdzających 3-letnie doświadczenie zawodowe lub oświadczenie w zakresie pracy na stanowisku radcy prawnego
- kserokopia dokumentów potwierdzających 3-letnie doświadczenie zawodowe lub oświadczenie w zakresie pracy w obsłudze prawnej instytucji państwowej
- oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kserokopie dokumentów lub oświadczenie kandydata potwierdzające znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- kserokopie dokumentów potwierdzających znajomość obsługi komputera lub oświadczenie kandydata
- preferowane kserokopie dokumentów lub oświadczenie kandydata, potwierdzające doświadczenie w zakresie stosowania przepisów prawa administracyjnego, w szczególności przepisów postepowania egzekucyjnego w administracji i przepisów prawa upadłościowego oraz przepisów prawa cywilnego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Celna w Szczecinie
ul. Energetyków 55
71-950 Szczecin
z dopiskiem - "Nie otwierać -oferta pracy 420000- IKAW.110.46.2016”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności do wzięcia udziału w naborze.
Informacja dla osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawnych: siedziba Izby Celnej w Szczecinie jest wpisana do rejestru zabytków i spełnia częściowo wymogi wynikające z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie: tzn. posiada miejsca parkingowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne przeznaczone dla osób niepełnosprawnych”.
Informacje:
Wymiar etatu: 1.0, wynagrodzenie 5179,29 zł – plus dodatek za wieloletnią pracę, zgodnie z obowiązującymi przepisami (max. 20% po 20-u latach pracy).
Umowa zostanie zawarta na 12- miesięczny okres próbny z możliwością rozwiązania tej umowy z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia.
Po zakończeniu okresu próbnego, po pozytywnej ocenie pracy - możliwość zawarcia kolejnej umowy.
Status zatrudnienia – członek korpusu służby cywilnej; zatrudnienie na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
Informacja o warunkach pracy – praca administracyjno-biurowa, praca na stanowisku komputerowym.
Inne informacje:
• Kandydaci spełniający wymagania formalne, zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia.
• Oferty niespełniające ww. wymogów zostaną odrzucone i komisyjnie zniszczone.