Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Ogłoszenie o naborze nr 8824ARCHIWALNE z dnia 25.02.2017 r.

  • Oferty do
    7

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: komunalizacji mienia i realizacji rekompensat za mienie pozostawione poza obecnymi granicami RP

w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami



Miejsce wykonywania pracy:

Szczecin

Adres urzędu:

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4

WARUNKI PRACY

- praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej - praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - narzędzia pracy: komputer z monitorem ekranowym, drukarka, telefon - stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku Urzędu - oświetlenie dzienne i sztuczne - urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, część z nich przystosowana dla osób niepełnosprawnych - obsługa klientów związana z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi

ZAKRES ZADAŃ

  • gromadzenie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania w zakresie ustalenia prawa do rekompensaty za mienie pozostawione poza obecnymi granicami RP
  • analiza i ocena zgromadzonej w toku postępowania dokumentacji celem wydania rozstrzygnięcia odnośnie istnienia bądź braku przesłanek do potwierdzenia prawa do rekompensaty wnioskodawców
  • prowadzenie postępowania w zakresie stwierdzenia nabycia z mocy prawa mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego
  • analizowanie i dokonywanie oceny operatów szacunkowych, celem określenia wartości przysługującej rekompensaty
  • kompletowanie i badanie zgodności wydanych orzeczeń z ówcześnie obowiązującymi przepisami
  • bieżąca aktualizacja rejestru wydanych zaświadczeń i decyzji potwierdzających prawo do rekompensaty oraz rejestru osób, którym przysługuje prawo do rekompensaty i stanu realizacji tych praw
  • realizacja procedur dot. postępowania skargowego, udzielania informacji publicznej w zakresie prowadzonych zagadnień oraz udzielanie wyjaśnień i informacji o stanie postępowania
  • obsługa klientów (w tym przesłuchanie stron) i pracowników jednostek samorządu terytorialnego celem zgromadzenia niezbędnych materiałów w sprawie i wyjaśnienia praw własności

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • staż pracy: 1 rok związany z prowadzeniem postępowań administracyjnych
  • znajomość przepisów ustawy Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych; ustawy o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP; ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • komunikatywność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze gospodarki nieruchomościami

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
    ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    z dopiskiem: „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 10”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.


Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 700,00 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”. Wszystkie składane oświadczenia, list motywacyjny i życiorys powinny być własnoręcznie podpisane.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1.   selekcja ofert
2.   pisemny sprawdzian wiedzy – test
3.   rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Nabór prowadzony jest z uwzględnieniem równych szans. Aplikacje analizowane będą
pod kątem spełnienia określonych wymagań, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/43 03 641.



Liczba odwiedzin: 3267

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Udostępnił: Agnieszka Januszek

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 25.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×